Gå til innhold

Montering av Angel eyes

Loopin
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

jeg har vudert å montere angel eyes på min bmw 3serie e90.

men er veldig usikker på hva som er lovlig å montere, jeg har ikke automatisk justering på lyset så

jeg antar at Xenon og led er ute av bildet. har ikke lyst på den vanlige gul lys fargen.

Så er det noen som har endel peiling som kan forklare meg hva jeg må ha for å få dette til? :)

evnt noen linker til sider hvor jeg får kjøpt lykter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reef89: okey, så har du en Direkte link til et Ae lykt sett som passer? har erfaring med at

jeg som har "Valeo lykter" ikke kan sette inn lykter med ZKW feste eller er dette feil?

Frodo: det jeg har er orginal Valeo lykt, kan du virkelig sette in Ae i disse lyktene. er de bygd for det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har netopp satt inn ae lykter fra gs bilder. de sorte litt ned på siden :) måtte til en lysjustering så var de igjennom eu godkjenning. så er lovlig å kjøre med :) vist du i senere tid vill ha sterkere ringer e det bare å kjøpe seg LED pærer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aah ok, men vet du vilken lykt du hadde orginal i bilen din som f.eks Valeo elr zkw? så med den nye lykten du kjøpe

kan du sette inn Led pærer ok det er fortsatt eu godkjent? :)

Så hvis det var "Frontlykter E-90/91 "Angel Eyes" Sort" du kjøpte antar jeg du hadde zkw lykter orginal i bilen din ? kunne du ha sett etter for meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aah ok, men vet du vilken lykt du hadde orginal i bilen din som f.eks Valeo elr zkw? så med den nye lykten du kjøpe

kan du sette inn Led pærer ok det er fortsatt eu godkjent? :)

Så hvis det var "Frontlykter E-90/91 "Angel Eyes" Sort" du kjøpte antar jeg du hadde zkw lykter orginal i bilen din ? kunne du ha sett etter for meg?

kan ta og skjekke nesten gang eg e i garasjen :)

er noe som ringer med zkw så kan være det lyktene mine het

akuratt det med led e godkjent vet eg ikkje, men antar det siden flere nyere biler kommer med led lys. blå aktige grøftelys e vell ikke lov

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...