Bmweee Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Skrevet Mai 18, 2012 jaa, skal få på noe nye sensorer i morgen og se..
Trond.S Skrevet Mai 19, 2012 Skrevet Mai 19, 2012 Hei Ut fra lista ser det ikke ut som du har prøvd andre dyser? Jeg har vært borti 2 stk M50 motorer der de har vært gåene så om du har tilgang på et sett andre kan det være verdt et forsøk Hilsen Trond
Bmweee Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Skrevet Mai 20, 2012 Nei, dyser har ikkje vært byttet enda. Dette er til vurdering om den ikke fungerer med nye sensorer.
Kvasi Skrevet Mai 20, 2012 Skrevet Mai 20, 2012 Som sagt, koble ut ei og ei dyse. Hvis noen gjør forskjell og ikke ei har du syndern, og hvis alle lager like mye krøll vet du at alle er oppe å går..
stuffy92 Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Jeg kan tenke meg det er veivakselsensor for den justerer bensin og tenning(luft også er ikke sikker) men siden den smeller så får den feil tenning, jeg hadde prøvd det. Min 320 smalt og gikk ikke opp i turtall, byttet den så blei den bra, men den reagerte ikke med engang jeg bytta men den kom etterhvert. lykke til
bmwmann24 Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Min m50b20 tuller likedan. Nylig fått motoren inn igjen etter topp og toppakningsbytte. smeller og står i. Let us know hvis du finner ut!! Jeg sier og i fra.
Bmweee Skrevet Mai 25, 2012 Forfatter Skrevet Mai 25, 2012 skal bytte deler i helgen å håååper på noe av det hjelper..
Bmweee Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Skrevet Mai 29, 2012 Gir enkelt og greit snart opp. Byttet dyser nå og den vil ikke gå som den skal. Er vel egentlig så nært som aldri før å rive ut hele driten og finne meg en m30b35 å hive nedi. MEN! et spm. Hvorfor har eg omvendt "Hann-ho" kontakt på hovedkontakten mellom motor og bil? kontra min delebil som er 91 mod??
Bmweee Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Skrevet Mai 29, 2012 ja, hatt av å byttet alt som burde byttes der.. finner virkelig ingenting mer Også byttet veivsensor btw
Steven Skrevet Mai 29, 2012 Skrevet Mai 29, 2012 har du sjekka gnist? om alle coilene tenner skikkelig? evt. bytte alle coilene om du har noen liggende. Utenom det ville jeg satt en finger på dysene, men de hadde du jo bytta. Har vært borti samme symptomer med skit i en dyse, bare blåste den rein og alt ok etterpå.
Bmweee Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Skrevet Mai 29, 2012 Coiler er ok også ja.. Janei nå vipper det sterkt mot motorbytte i grunn..
Steven Skrevet Mai 29, 2012 Skrevet Mai 29, 2012 Så filmen nå. Og her er det jo noe som er veldig galt. Er ikke registeret som er montert feil på et vis? Slår meg også en tanke om dårlig jording/jordingsfeil. Motoren er jorda til kaross ved motorfeste? Og hva er den "traktorlyden" som kommer når motoren er på vei opp på turtall?
Bmweee Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Skrevet Mai 29, 2012 Den traktor lyden var en eksos lekk, den er ordnet nå. Motoren er jorda ved motorfeste ja.. Noen flere jordingspunkt eg bør sjekke over ved motor?? Det som går til dysene er jo greit..null kontakt= null start.
Bmweee Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Skrevet Mai 29, 2012 registeret har ikke vært rørt, første gang bilen ble startet for 2 år siden gikk den fint. Da stod den kun 20 sek pga hadde ikkje koblet opp kjøling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå