2654'n Skrevet Mai 4, 2012 Share Skrevet Mai 4, 2012 Mørn. Har da fått tak i meg en E34 som jeg tenkte å skulle fikse opp litt da, setta på litt annen body, lakkeres og ja generelt fiskes opp og gjørras strøken skal også bytte motor i den. planer: Farge: Laserblå Body: EDS http://www.magnatuning.ro/en/product/10 ... S-Body-Kit Felger: hakke helt bestemt meg enda. Motor: 525 eller 535 mer info kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2654'n Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2012 Noen som veit hvor jeg kan få tak i blant annet reflexplate tell å ha bak skiltet bak på bilen? Og hvor jeg kan få tak i sånne felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Noen som veit hvor jeg kan få tak i blant annet reflexplate tell å ha bak skiltet bak på bilen? Og hvor jeg kan få tak i sånne felger Kan kjøpes nytt på BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2654'n Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2012 hmmmm... veit du sånn ca hvor mye dem ligger på ell??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2654'n Skrevet Mai 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2012 Fått vaska bilen idag så her er noen fler bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2654'n Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2012 Her er 2 bilder av body-kittet jeg skal ha på E34'n etter hvert noen som veit om no sted i norge som selger detta??? for regner med hvis jeg skal bestille det fra den sia jeg fant det på http://www.magnatuning.ro/en/product/10 ... S-Body-Kit som er i Romania, så er vel ikke det body-kittet helt når det kommer fram hit???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2654'n Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 Noen som veit om alle deler og lister følger med til M-tecknik frontfanger, sideskjørt og bakfanger fra Koed???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå