Dal-z Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2012 gjorde seg med bilstein ja det er xenonlys på bilen, men halogen ringer/grøft, tror den blir veldig kald og "død" uten de varme fargene fra halogenlysene, men tanken har vært der. sotinga tviler jeg på at jeg kommer til å ta, men aldri si aldri! trf ja... terje har nok allerede tatt en liten titt på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 gjorde seg med bilstein ja det er xenonlys på bilen, men halogen ringer/grøft, tror den blir veldig kald og "død" uten de varme fargene fra halogenlysene, men tanken har vært der. sotinga tviler jeg på at jeg kommer til å ta, men aldri si aldri! trf ja... terje har nok allerede tatt en liten titt på bilen Det kan stemme det du sier der ja, uansett.. den er meget riktig Jasså, nå må du utdype det siste der litt, hvis det ikke er industrihemmelighet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2012 takk for det, bra andre enn meg liker den! hehe.. er nok bare steg 1 som er foretatt denne gangen (enn så lenge ) må virkelig skryte av denne karen! super service og resultat, har ikke et vondt ord å si om verken mannen, eller produktet han leverer. bilen er som original, bare MYE raskere. føltes ut som en rakett iforhold til originalen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 takk for det, bra andre enn meg liker den! hehe.. er nok bare steg 1 som er foretatt denne gangen (enn så lenge ) må virkelig skryte av denne karen! super service og resultat, har ikke et vondt ord å si om verken mannen, eller produktet han leverer. bilen er som original, bare MYE raskere. føltes ut som en rakett iforhold til originalen Yes, da har vi samme erfaring med TRF. Funker det på en 325d det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2012 ja, rundt 250 hk og 550 nm eller hva det nå blir river godt det! neste på ønskelista er enten ny eksos eller quaife lsd diff, sliter litt med grepet nå men først av alt er det 4-hjulskontroll og godkjenning som står på lista. noen som vet hvor jeg kan finne bevis på at felgene mine er lovlige? GS hadde ikke godkjenningspapirer på de... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2012 4-hjulskontroll og time på BT er bestilt, fant også ut at jeg ikke trenger noen papirer på felgene. må også skru bilen opp 1MM ettersom laveste punkt nå ligger på rundt 7,9 cm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Elsker E90 LCI! Denna var grom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2012 takker, absolutt ikke feil den e36'en din heller! merka meg i går at lysene lyser veldig skjevt og ned i bakken iforhold til før senk, de stagene til lysene skal være satt på. hva er feil da, skal de ikke stille seg automatisk? slenger med litt kveldsbilder jeg tok i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Lekker sedan! Tøffe kveldsbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Råe bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2012 takk for det! sitter stadig og ser etter nye felger, men sliter.. iforged har mye tøft, men det å betale over 1000$ per felg, deet blir nok uaktuelt! noen gode tips ute å går? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DR_XX Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 takk for det! sitter stadig og ser etter nye felger, men sliter.. iforged har mye tøft, men det å betale over 1000$ per felg, deet blir nok uaktuelt! noen gode tips ute å går? hartge classic 2 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2012 kunne absolutt tenkt meg de, men jeg har ikke lyst å bruke 40-50.000,- på nye felger. har ikke funnet noen kopifelger av de heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DR_XX Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 kunne absolutt tenkt meg de, men jeg har ikke lyst å bruke 40-50.000,- på nye felger. har ikke funnet noen kopifelger av de heller. Prøv å se etter brukte på ebay og finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 29, 2012 Share Skrevet Juli 29, 2012 Utrolig grom bil du har der! Lekre bilder også, du får virkelig frem stemningen og fremstiller bilen slik den burde ses. Skulle likt å kjenne draget i denne nå. Selv har jeg 180hk og 400nm chip i min E34 525tds touring River ikke skinnet av pølsa, men ble straks mye artigere å kjøre bil. Følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå