johnja Skrevet Mai 5, 2012 Share Skrevet Mai 5, 2012 Denne vurderes nå solgt. Det er en original bil med 6 trinns manuell kasse, den har i vinter blitt hellakkert i original hellrot. Det er hele kanaler og jekkfester. Det skal ikke være noe rust på den. Det er 4 seters helskinn interiør fra m5. Har masse forskjellige felger, så man kan velge ett sett man liker. Det sitter nå helt nye sota hellalykter foran, baklykter finns både i sota, orange og hvit. Det er ikke luke på bilen, men fungerende klima. Den bærer preg av og være godt vedlikeholdt gjennom mange år. Jeg har skiftet det meste av utvendige lister og lamper. Det sitter helt nytt bilstein b12 understell på den, osv prisant, ca 100` Kan være aktuellt med sykkel eller e38 i bytte, mellomlegg begge veier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 6, 2012 Share Skrevet Mai 6, 2012 Km.stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2012 Den har gått ca 270`. og maler som en katt Den er fulgt opp av voksne gjennom mange år, og det bærer den preg av. Men dette er en bil som må sees og prøves. (jeg kjøpte den usett, og det angrer jeg ikke på). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 kan bare legge til at den her er utrolig fin og strøken og ja, virkelig fin free bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rønneber`n Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Fikk sett bilen i levende live i dag.. Utrolig strøken og velholdt bil.. Hadde jeg bare ikke starta med denna hus-bygginga.... haff. Lykke til med salget John Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Takk for det Anders Fikk bud på 90`i dag, men selger nok ikke for det enda ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2012 Solgt etter tre timer på finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå