Gå til innhold

Dansken89's BMW E34 520i Oprasjon: Utretting

Anbefalte innlegg

• Svar 151
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Go kveld godtfolk :)

Kan si at bilen er på tur å komme igjen på veien igjen :D

Har litt montering, pynting av sveis og forstillings kontroll som gjenstår :)

Er sikkelig overlykkelig nå :D

Skal poste litt prosess bilder når jeg og kameraten min tar kveld :)

Sent from my TIG welder using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som lovet litt bilder :mrgreen:

2013-05-09195709.jpg

Frontplate av :) Ble litt paff den va skrudd og ikke pungtet som kjenninger har sagt :applause:

2013-05-09223837.jpg

Chopshop ala dansken :wink:

2013-05-10000232.jpg

Strakst bedre :D

2013-05-10002055.jpg

Raggizz tester skjermen og viser seg ikkno problem der :wink:

2013-05-10021105.jpg

Heilsveist! Ekke det beste jeg har klart å smeltet i hop :lol: Skjemmer meg å kalle meg sertifisert sveiser :P Men man tager det man haver av apperat :)

2013-05-10021112.jpg

Done :D

Satser på å gjøre meg ferdig med moteringa i morgen og få testa bilen for ulumskheter i forstillinga (vet at den har fått seg en trøkk siden den stuker litt) men gleder meg som tykje til å kjøre ornkli bil igjen \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig ferdig :D Utrulig feel good å komme tilbake i sikkelig bil :mrgreen:

Skal laste opp bilde senere siden tapatalk bilde kontoen min er full :P Og vasket bilen for et helhets bilde :mrgreen:

Eneste som gjenstår er litt pjusk og forstillings kontroll ;)

Lakkeringen er ikke så falig nå :P Bli tatt når jeg begynner å jobbe igjen :mrgreen: Har vært arbeidsledig etter å fullført lærlingetia mi :( Men satser å få meg jobb snarest så man kan bli ferdig før neste prosjekt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hå :mrgreen:

Her er di siste bildene jeg skulle laste opp :roll: Vært mye styr i det siste

2013-05-10173212.jpg

Justering av skjerm på g :wink:

2013-05-10175551-1.jpg

Sånn bob-bob :mrgreen: Ser bra ut :wink:

2013-05-10194549.jpg

Nyreoppsett og midlertidlige nyrer 8) Skal ha kromnyrer synest shadowline nyrer skjuler halve fronten :shock:

2013-05-10195210.jpg

2013-05-11140342.jpg

Kunne ikke dy meg med udetailet panser og forskjerm :lol:

2013-05-13001356.jpg

Klarte også og få ordnet meg noen Rondell D58 felger til en grei pris :wink: Men lakken på kanten er såklart flakket av :lol: Blir nok slipt og polert opp :) Dekk dimensjonene er : 235/40 - 18 frem og 265/35 - 18 bak

2013-05-13192239.jpg

Subbe stük 8)

Det neste på tapeten er å få 4 hjuls kontroll på kjerra :) Er noe der som er helt forjævlig :mrgreen: Samtidig få nye endeledd :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Hei igjen :)

Lite som skjer på gården her :lol:

Har ikke slipt rondellene ferdig :P Sliter litt med å slipe di alene etter som når jeg legger trykk på felgkanten stopper felgen opp :mrgreen: Sliper mens di står på :P

ju4e2y8y.jpg

Bakfelgene ble sånn någenlunde bra :P men til vintern blir det gjort ordentlig :)

Sitter å vurdere å bytte bunnpanna :mrgreen: Den har fått seg en go trykk for ei stund tilbake etter å ha tatt borti i en stein midt på veien :lol:

Så er det sånn at jeg har forstått at det er ett rent helvette å bynne den, ser at traversen blir i veien for å bytte den under ifra :P så ikke meg for å røkke og nappe i motorn for å få den bytta :(

Så lurer litt på om det er noen andre som hat bytten på en smertefritt og mindre brysom metode? :D

Ellers driver jeg å tenke om hva man skal gjøre med bilen etter som man fikk igjen på skatti :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må jo bare jekke opp på den ene sida når du skal slipe, så det andre hjulet står i bakken om du har åpen diff, så snurre det hele tida :)

Hehe er litt dum av og til :mrgreen: Vedkubbe funker font å blokkere hjulet med :lol:

tegunusa.jpg

Ble nå ferdig og er rimelig fornøyd med slutt resultatet :D

Eneste nå er bare å få nye DElykter, sota blink og få lakket driten :mrgreen: Da blir jeg glad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...