Gå til innhold

Dansken89's BMW E34 520i Oprasjon: Utretting

Anbefalte innlegg

Fin bil du har her! :) har sett gjennom nå og må ta litt rust og lakking på småplasser rundt om bilen min og!,

Ser du har skifta pæra i varmeapparatet. sliter med den, rota og herja med den i sikkert 3-4 timer, ok kom ingen vei...

Har du noen gode råd? :)

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 151
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fin bil du har her! :) har sett gjennom nå og må ta litt rust og lakking på småplasser rundt om bilen min og!,

Ser du har skifta pæra i varmeapparatet. sliter med den, rota og herja med den i sikkert 3-4 timer, ok kom ingen vei...

Har du noen gode råd? :)

Takk takk crabfish190 :) vi 2 på den oppgaven heh :P er relativt lett å slifte den pæra egentlig :)

1. Ta ut cdspilleren og flytt kablene unna litt

2. Stikke handa inn der spilleren var og deretter press/trykk litt på venstre siden av varmeapperatet

3. Lirk ut varmeapperatet sånn at du kan ta av waieran og kablene som er på apperatet

Så er den ute og resten er planke kjøring :D kan sende en pm med mere nøyaktige instruks pm ønskelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ps sendt! :D

Sendt svar tilbake :wink: obs: er ikkje så pølsefingre vennlig bakom spillern :lol:

Dagens økt bilr å bestå av:

Montering av det meste på rævenden

Pusse sparkelet bedre siden lakkerern min klagest så fælt :lol:

Gjøre klar den midlertidlige bilen en 06 Hiace :applause:

Og mere motering :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette var grusomT!!! da er pæra endelig bytta!, er gla jeg har såpas små hånledd og hender, men likevel brukte jeg 3 timer +/-.. krangla sinnsykt med tralla! og vaierene han jeg kjøpte bilen av sa det var null stress å bytte pæra, åneidu!! han løyv!

da jeg endelig fikk på den gule, så fant jeg ut at jeg hadde klart å krysse alle vaierene.. neste gang jeg bytter pære så skal jeg ta bilde av hvær prosess og legge ut på bimmers for en slik trenger man her!

likte signaturen din veldig forresten ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette var grusomT!!! da er pæra endelig bytta!, er gla jeg har såpas små hånledd og hender, men likevel brukte jeg 3 timer +/-.. krangla sinnsykt med tralla! og vaierene han jeg kjøpte bilen av sa det var null stress å bytte pæra, åneidu!! han løyv!

da jeg endelig fikk på den gule, så fant jeg ut at jeg hadde klart å krysse alle vaierene.. neste gang jeg bytter pære så skal jeg ta bilde av hvær prosess og legge ut på bimmers for en slik trenger man her!

likte signaturen din veldig forresten ;P

Haha syns det var lett jeg helt til jeg skulle få på den siste wiren til styringa :P den grønne tror jeg?

Ja hadde vært genialt det med en sånn DIY :)

Haha takker 8)

Vell vet at det har vært lite updates her men venter fremdeles på deler så :mrgreen:

Men kan ihvertfall nevne jeg har fått lappen tilbake :D og det er deilig å kjøre selv igjen 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :mrgreen:

Lenge siden med en post :?

Har vært opptatt med endel jobb bla en skur prosjekt :mrgreen:

Skal ta meg en økt idag da :D

Har invistert i diagnosikk utstyr jeg :applause:

Kostet ikke mange kronene heller :wink:

IMG_00351.jpg

Driver på å installerer programvaren som fulgte med :mrgreen:

Også har jeg endelig hentet sommerfelgene mine :lol: har ikke fått dem rettet siden det ble mye vas med det så :P

Men tenkte jeg skulle prøve di igjen etter man har fått laget seg nye sentrer ringer og nye forstillings deler :mrgreen:

IMG_00361.jpg

Alu ring er kos :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...