Dansken89 Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2012 Etter nøye lesing fant jeg også sort film Nå er det bare å vente til det kommer så blir det prøvings på sandblåste tåkelys glass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2012 Liten update: Fikk ny bremselys bryter idag men gjett hva: Den stemmer fan ikke viser seg ifølge gs at det er noe clutch bryter til nyere bmw eller noe Så har krøpet til korset hos gs etter en ny kontakt Satser på at det blir noe andre buller her i gården om ei ukes tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2012 Hei hei godt folk Nå funker bremselysene fikk en kjempe god service av gs med at di klarte å sende pakken til meg sånn den kom dagen etter jeg bestilte brytern Ble litt sjokka at den kom dagen etter Har ikke gjort no mere me bilen siden jeg venter på toning til tåkelyktene skal faktisk ut å vaske bilen idag etter en tur på grusvei ser bilen fan meg ikke ut Peace out Dansken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2012 Tror det gjor seg med motorvask frstegang i min eie av bilen Nå står det for vask av bilen som er følgene sånn : Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2012 Klar til fight Sexy skumparty \:D/ Som han oluf sand fra the julekalender vil ha sagt : d e bærre lækkert Og liten ting til : bilen har rullet nå 280000 synd at jeg ikke fikk tatt bilde men men Håper dere likte dagens lille økt neste blir toning av tåkelyktene Når jeg får filmen da Dansken Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 Filk en flott pakke her om dagen jeg 6x 3000k xenonpærer og mørk lyktefilm Venter bare på ballastene Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 Idag har jeg fått på film på tåkelysene og ikke minst fått liv i den venstre tåkelykta Måtte pikade meg skifte ut ledningene til tåkelysene dem var brutt akkurat der med kontakten så nå er det nye ledninger på kontaktene Litt bilder fra dagen økt Sot vs non sot Ble bra nok for meg men nestegang skal en annen enn meg lime den filmen på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2012 Fikk 3 av 6 xenon ballastene idag Var ikke helt sånn jeg ønsket men meire gult blir det sikkert etter hvert Satte kun på tåkelysene fåreløbig til jeg får resten av ballastene Ettlite bilde av tåkelysene nå Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 Halloen folkens har kjørt en liten lang tur til bardu idag men nå skal dere få lese noe artig Eksosen datt av i fra festene Så dagen update blir ordning av eksos når jeg har ordnet det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 Da va eksosen oppe igjen fant ut at di orginale festene som man klemmer på var bare ræl Så mixet og trikset med noen e36 fester med en dært aluminium og syrefaste bolter Avansert jallapatent Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 Må legge til at eksosen er ikke å ganger lengere på fangern Lønner seg med redor felgen løsninger Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet August 3, 2012 Share Skrevet August 3, 2012 Kjipt med eksosen , men hell i uhell iom at den ikke gnager. Å liker virkelig denne bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet August 3, 2012 Forfatter Share Skrevet August 3, 2012 Kjipt med eksosen , men hell i uhell iom at den ikke gnager. Å liker virkelig denne bilen din Takker hehe tar det ikke så tungt jeg men det er synd at det er litt dårlig vei til Setermoen og jeg liker e34 slowmo v2 prosjektet ditt synd med dekket Og jeg mistenker at det har blitt bedre lyd i bilen kan hende siden ikke eksosen ''gnager'' lengere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 Idag har man begynt å rydde i ''stallen'' Ser jo ut som en svinesi Fant ut når jeg ble ferdig med å få glans på bilen at det må ryddes i garasjen Sånn så det ut når jeg startet Blir nok flere bilder etter når man har gjort seg ferdig Over og ut Dansken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet August 9, 2012 Forfatter Share Skrevet August 9, 2012 Har vært å hatt en photoshoot idag ble no fine bilder Er i noe smule random rekkefølge og noen bilder er svart og hvite Håper dere likte bildene Han kompisen min som tok fleste av bildene tok et bilde av meg som prøver speilrefeks kamera for første gang se dette som en liten blooper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå