DK2 Skrevet August 9, 2012 Share Skrevet August 9, 2012 Fått på Skjørtene?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet August 10, 2012 Forfatter Share Skrevet August 10, 2012 Fått på Skjørtene?? Næ tenkte å få lakket dem først men har fått på listene og lagt på bodyshoot på fører siden så nå ser det ikke ut som en grunnet kanal Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggizz Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 Kommer seg det her dansken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet August 11, 2012 Share Skrevet August 11, 2012 Årh!! Elsker den mørke lillafargen din Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet August 11, 2012 Forfatter Share Skrevet August 11, 2012 Årh!! Elsker den mørke lillafargen din Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Jeg også! Spesielt når bilen er ren gleder meg til jeg skal lakkere opp bilen men når d vet jeg ikke Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet August 11, 2012 Forfatter Share Skrevet August 11, 2012 Kommer seg det her dansken! Jo det gjør det Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet August 12, 2012 Forfatter Share Skrevet August 12, 2012 Da har jeg storinvistert i en SRL kamera Og fått donert en voks i fra en kompis Meguairs glaze look eller no En Canon EOS 40D me en 18-200mm linse med vidvinkel og zoom Noen bilder jeg tok idag for å leke litt med kameraet Og litt div andre bilder Du vet at det er Søndag når hunden ligger bare å sløver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet August 29, 2012 Share Skrevet August 29, 2012 Nein nein nein.. Lite nytt her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet August 30, 2012 Forfatter Share Skrevet August 30, 2012 Nein nein nein.. Lite nytt her.. Stemmer! Men ska ut nå Har ikke blitt no nytt her enn at bensinpumpen er dau ska ut å pelle den ut nå så blir det en ny pumpe så fort jeg får den hos en kompis Tenkte også jeg skulle rydde opp litt i bagasje rommet for ledninger å slikt evt "hyller" for førsterkerene eller mere show lignende Ellers er bilen blitt kjørt og vasket Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet September 15, 2012 Forfatter Share Skrevet September 15, 2012 Hei å hå folkens Har vært noe fraværende fra bimmers jeg Men nå er bilen oppe og går igjen var veivsensoren som hadde tatt kveld godt å kjøre sin egen bil: ja etter å ha kjørt en kontainer i en stund så (hiace høhø) Ellers er det ikke mye gjort enn kjøring vasket å polerte bilen idag tho Har også invistert i nå små timg til detaling avdelinga mi Liten lang update er kos jah Over og ut Dansken89 Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Ohoi dansken! poste poste poste! Fortell! Fått Meg ny tralle ikke like fin farge da men Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet September 16, 2012 Forfatter Share Skrevet September 16, 2012 Ohoi dansken! poste poste poste! Fortell! Fått Meg ny tralle ikke like fin farge da men Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Hehe hva skal jeg fortelle for noe da? Såpass show off tråd på den eller? og gratulere på etterskudd Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 16, 2012 Share Skrevet September 16, 2012 link i signatur bare poste og fortelle hva skom skjer asap takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2012 link i signatur bare poste og fortelle hva skom skjer asap takk Meget fin crabfish190 liker oxford grün fargen jeg Ekke mye som skjer her på gården nei eneste førerstolen er gått i ras igjen satser på å få den sveist opp for 3'dje gang endag i denna uka og venter på noen pærer i fra autolights yellow lemon eller hva di het Ellers er det bare tut å kjør med bilen men må få den vaske hu er møkkete nå Har fåretatt meg en liten liten kosmetisk prosedyre på bilen dog Bikkja liker å være med på tur spesielt i bmwen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 god bilen detta liker hunden din Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå