Dansken89 Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 god bilen detta liker hunden din Haha ja hu e nu artig hu og kjekt å ha med hu å gjøre på vintersladden hehe Takker crabfish190! Sku bare ønske jeg fikk kjøre med bilen er ikkje sittende i bilen pga førerstolen Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 11, 2012 Share Skrevet Oktober 11, 2012 hvorfor kjører du ikke den ?? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Oktober 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2012 hvorfor kjører du ikke den ?? Førerstolen er helt lealaus så og si ekke no serlig behagelig å kjøre når justeringen framme på stolen her knekt helt ab Sater på å få ordnet dette iløpet av helgen eller no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 12, 2012 Share Skrevet Oktober 12, 2012 ja off, i min brilliantrote touring var det en feit jævel jeg kjørte til jobb hvær dag han ødela passasjer setet mitt pga vekta si, han "bare slapp seg inn i setet" så etterhvert begynte setet å lage rare lyder samtidig som den gikk bakover/ned fikk vondt inni meg:( Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Oktober 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2012 Samma story her også men ikke mange gangene stolen tok kveld under en heftig ned dump i veien :mrgeen: og siste gangene under pådrag har sveiset hver gang me et flusstråd apperat blir onklie greier neste gang Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2012 der er stolen forhopentligvis og har lagt på vinter dekkan er lagt på Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet November 15, 2012 Forfatter Share Skrevet November 15, 2012 Halloen godtfolk! Er en stund siden sist nå ekke noe serlig nytt her enn vurdering av vinter detailing Ellers går bilen som den skal og ligger fint i svingene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Du må få sandblåst og lakkert nyrene sort! mæ du kjøpte sirkulasjons pumpa hos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Januar 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2013 Du må få sandblåst og lakkert nyrene sort! mæ du kjøpte sirkulasjons pumpa hos Hehe nei ska beholde dem krommet Gjemmer jo halve fronten bare på det Lenge siden sist Det som er gjort med bilen er jeg har Fått i sports skinn interiør i bilen nå Bilen er ny gnikka Er blitt bitt av bilpleie basillen foresten Ellers ikke mere Trodde je hadde mistet brukern min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggizz Skrevet Januar 28, 2013 Share Skrevet Januar 28, 2013 Ble bra den gnikkinga Alex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Nyeste prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krizz95 Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 [ Bilde ]Nyeste prosjekt uff.. liker virkelig ikke us blink på e34 men men, hver sin smak! Men xenon liker vi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Februar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2013 Syns det kledde Xenon hvor? er bare nightbreaker i ene og yellow lemon halogen i den andre Xenon er noe som jeg ikke orker og ender bare me feil Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Februar 5, 2013 Share Skrevet Februar 5, 2013 Syns det kledde Xenon hvor? er bare nightbreaker i ene og yellow lemon halogen i den andre Xenon er noe som jeg ikke orker og ender bare me feil Sent from my iPhone using Tapatalk Ooo nightbreaker'n likte jeg hvor kjøpte du de? må få på tåkelys og park sammen med us blinklys :Pp sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2013 Syns det kledde Xenon hvor? er bare nightbreaker i ene og yellow lemon halogen i den andre Xenon er noe som jeg ikke orker og ender bare me feil Sent from my iPhone using Tapatalk Ooo nightbreaker'n likte jeg hvor kjøpte du de? må få på tåkelys og park sammen med us blinklys :Pp sent from my microwave using tapatalk Får kjøpt di overalt tenker jeg Er philips sine Joa skulle det, men må ordne kontaktene i tåkelysene Di suger til seg vann Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå