launcher Skrevet Mars 10, 2013 Share Skrevet Mars 10, 2013 bra arbeid godt å se at d e flere som vil ta vare på e34,,en av bmw`s peneste karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 bra arbeid godt å se at d e flere som vil ta vare på e34,,en av bmw`s peneste karosseri Hehe takker Ekke så mye aktivitet etter å ha mistet litt motivasjon å få bilen på veien igjen Men nå må jeg få fingern ut av baken er jævli tamt å kjøre Hiace/Zafira for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 bra arbeid godt å se at d e flere som vil ta vare på e34,,en av bmw`s peneste karosseri Hehe takker Ekke så mye aktivitet etter å ha mistet litt motivasjon å få bilen på veien igjen Men nå må jeg få fingern ut av baken er jævli tamt å kjøre Hiace/Zafira for tiden Tror du trives med å kjøre Hiace Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 bra arbeid godt å se at d e flere som vil ta vare på e34,,en av bmw`s peneste karosseri Hehe takker Ekke så mye aktivitet etter å ha mistet litt motivasjon å få bilen på veien igjen Men nå må jeg få fingern ut av baken er jævli tamt å kjøre Hiace/Zafira for tiden Tror du trives med å kjøre Hiace Nei for en sviker! sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Det er sikkert en helt spesiell følelse av å gå fra bmw til japsebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mars 23, 2013 Share Skrevet Mars 23, 2013 Iverfall når det gjelder kassebil. Inbiller meg at japsebiler er "billige" inni og ikke godt satt sammen i henhold til materialer de har brukt sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Mars 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2013 Ikke mye trivsel i noen av bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 Før Under veis Kommer seg nå Raggizz og Dansken89 får det til om vi vil Sent from my TIG welder using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 HVA inni svarte har du gjort med bilen ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Dansken, si ifra hvis jeg skal fjerne bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 du hilste på en snøfond :/ uff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet April 5, 2013 Forfatter Share Skrevet April 5, 2013 Dansken, si ifra hvis jeg skal fjerne bilde Går greit Fikk sleng på bilen trudde jeg klarte å hente meg inn men neh tok litt på en lyktestolpe så Sent from my TIG welder using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptor91 Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Kom dere ikke lengre idag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet April 6, 2013 Forfatter Share Skrevet April 6, 2013 Kom dere ikke lengre idag? Nei vi gjor ikke det Joda hakke lagt ut di siste bildene Trenger donor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå