Gå til innhold

E36 sedan hugges + opprydding. Mange bra deler. Noen gratis.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da skal to prosjektbiler leveres til opphogging i løpet av noen dager. Har diverse brukbare og meget bra deler.

Et bra panser i lagunegrønn( 700 kr). Et par bra høyre bakdører i lagunegrønn. Mener å huske at de er rustfrie.200 kr stk. De andre dørene er gratis ved henting. El. vindu framme.

Har og andre dører til sedan. 4 omtrent helt strøkne i spesiell blå met. Tror at det er en Alpina farge. El.vindu framme. Framdørene beholder jeg kanskje selv.Har og 4 daytonaviolet dører med noe smårust. El. vindu også bak. Strøkne grå dørtrekk i jukseskinn. Priser fra 100 til 500 kr stk.

Har hvitt koffertlokk uten rust for 500 kr. Fint annet koffertlokk i mørk blå met med e39 M5 vinge. Helt uten rust. 700 kr.

Har flere dynamoer til M50 motorer. 600 kr for 80-90 amp.

325 bensinpumpe. 500 kr.

325 instrument. Skala til 260 Km/t. 500 kr.

Bremsesylinder med bremsekraftforsterker. 400 kr.

Skal se om jeg skrur av sort dashbord uten passasjerairbag.

Har og diverse deler fra en original 1996 328 M-tech. Bakfanger med PDC. Har sensorene og ledningsnett. Diverse moduler og reléer. Stor kjørecomputer. 4 ganger el.vindu.

Bilene gjøres klar til opphugging i dag. De blir innlevert enten i morgen eller tirsdag. Så småting må jeg få beskjed om i dag og da på sms eller at du ringer.

Har holdt på lenge med deler, og når jeg skriver at deler er bra så er de det. Er deler rustfrie så er de uten en rustflekk! Og jeg gir beskjed om de skulle ha en bitteliten flekk. Smådeler må samles opp sammen med andre deler for at jeg skal sende dem. Ellers går det for mye tid til deler uten verdi.

Ta gjerne kontakt på 92 22 65 44 hvis du trenger noe. Har ikke skrevet alt jeg har.

Hilsen Eirik.

• 2 months later...
Skrevet

Hei du.

Ja, jeg skal ha 325 instrument liggende. Det koster 500 kr.

Jeg har mekkeplass i Hillevåg. Skal nedover snart og blir der utover dagen. Så det er bare å ta kontakt på 92 22 65 44 hvis du er interessert. Så får du det med deg i dag.

Hilsen Eirik.

Skrevet

Har du den delen med spor som bakfangeren glir innpå, som sitter på karosseriet? Hvis du skjønte noe av det da...

Skrevet
Hei du.

Ja, jeg skal ha 325 instrument liggende. Det koster 500 kr.

Jeg har mekkeplass i Hillevåg. Skal nedover snart og blir der utover dagen. Så det er bare å ta kontakt på 92 22 65 44 hvis du er interessert. Så får du det med deg i dag.

Hilsen Eirik.

Sorry, Eirik. Jeg har vært på jobb til nå, så det gikk ikke å få til i dag. Godt å vite at du har her lokalt. Jeg har et tynt håp om å fikse det jeg har, men hvis det ikke går, skal jeg ringe deg.

• 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...