Gå til innhold

Min E34 touring: Solgt!

Anbefalte innlegg

• Svar 321
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sveisekitene som gir mest senk :)

Okei ;) Da blir det nok hellet et FK kit til 10000,-. Blir jo 8000,- for D2, i tillegg til moms sikkert, så er jo ikke noe særlig prisforskjell. I værste fall blir d2 dyrere.

I og med at det ikke lages fk sett til e34 lenger, så tror jeg ikke du har noe valg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte deg på Gjøvik på Torsdag med e34n min?? ;)

Stemmer nok bra det, jeg jobber på Kapp :) Husker jeg la merke til bilen din og.

KW lager fortsatt coilovers til E34, er vel derimot FK som ikke gjør det lenger.

http://www.senk.no/?Bilmerke=14&Bilmode ... ruppe=1201

Fjærbein kan sendes inn på forskudd for å slippe depositum, go det er ca 3-4 uker leveringstid. Har snakka med Trym på Senk.no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey, deg har jeg på facebook :) liker bilen din veldig godt, morro og se den på "hjem" siden hver gang du legger ut :) du gjør absolutt noe riktig med den her!

Det stemmer ;) Tusen takk :D

Det neste blir coilovers (så jeg får senka nok til å fjerne volvo-leppa), proff-toning av ruter helt frem og få på igjen eksosanlegg. Oppgraderer litt bilstereo for tiden også, derfor går det ikke så fort med alt. Håper på en tittel som norgesmester i dBdrag, i Street max klassen.

Og som takk for komplimentet på bilen kan jeg jo legge ut et par bilder til, selvom du kanskje har sett dem på Facebook alt, Joachim ;)

Var på streetmeet i dag, så måtte jo vaske litt bil. Men så vasker jeg jo hele bilen grundig så fort det er insekter på skiltet da.. :roll:

Før vask:

5u3e5k1loywbetboegc2.jpg

84ztd91p9oiznhukywra.jpg

Etter vask. Ble bare noen kjappe bilder da jeg hadde vasket i en time etter at streemeetet hadde begynt :P

skk7pepr22gasr702god.jpg

gu736zfmhxd7vyd00ga3.jpg

z8n0rpg3nmppjw27gldf.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte deg på Gjøvik på Torsdag med e34n min?? ;)

Stemmer nok bra det, jeg jobber på Kapp :) Husker jeg la merke til bilen din og.

KW lager fortsatt coilovers til E34, er vel derimot FK som ikke gjør det lenger.

http://www.senk.no/?Bilmerke=14&Bilmode ... ruppe=1201

Fjærbein kan sendes inn på forskudd for å slippe depositum, go det er ca 3-4 uker leveringstid. Har snakka med Trym på Senk.no :)

Allright. Strøken bil ;) Var du på Lena igår og? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allright. Strøken bil ;) Var du på Lena igår og? :)

Takk, den er (og blir fortsatt) tatt godt vare på :) Jada, var på Lena en liten tur. Var en haug med deilige E36 coupeer der, var du en av dem? Jeg sikler jo så jeg nesten detter ut av bilen på de coupeene deres.. Har så lyst på en slik selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...