Julian Sommer Skrevet August 24, 2012 Forfatter Share Skrevet August 24, 2012 Denne har passa bra inn Lite å gjøre midt på natta når man endelig er hjemme fra jobb.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet August 26, 2012 Forfatter Share Skrevet August 26, 2012 Da ser basskassa slik ut ei stund. Fuger med tec7 i alle hjørner/vinkler, så er ikke noe glansbilde enda. Nautiluz skulle være så grei å sende meg litt Polyester, så kassa blir smørt innvendig med dette for å bli helt "død". Planen er dobbel frontplate som blir lakkert i bilens farge og godt avrundet. Resten skal trekkes. Tuningen havner på 37hz. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garstin Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Ser ut til å bli bra den kassa der blir vel nesten nødt til å spørre deg om noen tips når jeg skal installere anlegg i bilen min, hvis du er villig til å hjelpe litt..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Hvilke element skal du bruke? regnet ut hvor mange liter kassa er på? godt det er noen som bruker pengene sine på skikkelig lyd i bilen, det er et must! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 NBCustom, jeg designer og regner ut kassene mine i flere dager før jeg begynner å bygge Her er det igjen 220 liter netto volum etter bassporten og elementene er trukket fra. Også blir det borte 5 liter til når jeg får smurt kassa med polyester og rundet av litt hjørner. Kassen er tunet til 37hz da bilens peakfrekvens er 40hz, så dette egner seg både til musikk og dBdrag. Spilte 141,7 i går med flunka nye elementer med ALT for lite effekt. Bikker vel greit 145dB på NM om 3 uker når de er spilt inn mere Elementene er 2stk Digital Designs DD2515 koblet i 2ohm. Bilder av kasse i bil kommer, har ikke tatt noen enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Å dæven Gratulere med ei bøøs kasse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet September 4, 2012 Forfatter Share Skrevet September 4, 2012 Å dæven Gratulere med ei bøøs kasse! Tusen takk! Ble godt fornøyd med den. Men så brukte jeg 4 dager bare på bygginga da, og den er enda ikke smurt inni. Ny forsterker er på veg så fort jeg har solgt Rockforden jeg har brukt hittil. Så hvis noen vil ha en RF T1500.1bd 1500w rms (i 1 ohm) monoblokk så si fra Her blir det 2400w rms for virkelig å få brukt elementene for det dem er verdt. Satser på å bli norgesmester i min klasse i dB Drag, så må jo satse litt! Kommer bilder av hvordan kassa ser ut i bil senere, og kanskje en liten film-snutt selvom det ikke sier så mye i dette tilfelle. Bilen er godt lydisolert, som e34 er kjent for, så ingen sinnsyk flexing (heldigvis). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokke330 Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Mye skal du ha for rockforden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Liker det jeg leser Hva slags forsterker skal du ha nå? Hadde vært morro å hørt denna en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
730Morten Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Knallfin touring du har! Vil forresten varmt anbefale KW sine TÜV-godkjente coilovers til e34, kjører selv på variant 2 fra senk.no. Helt nydelig å kjøre med spør du meg, stivt nok til at det sitter godt selv med slitte dekk, men utrolig behagelig samtidig! Pluss du kan senke så mye at bunnpannen tar nedi når det ligger småstein på bakken om det av en eller annen grunn være ønskelig... Her er den høyden jeg kjører min på kan senkes mer både foran og bak, så det skal ikke stå på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 Liker det jeg leser Hva slags forsterker skal du ha nå? Hadde vært morro å hørt denna en gang Blir en Ground Zero på 2400w rms i 2ohm fra Judysbilstereo Du får si fra hvis du er i Lillehammer-Gjøvik-området! 730morten: Tusen takk for bilde og litt reell info om KWene! Er slike jeg skal ha Morsomt at den kan senkes så mye og fortsatt være behagelig å kjøre, kan jo ikke bli bedre da Slik ble bagasjerommet seende ut inntil videre da: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 Mye skal du ha for rockforden? 3500 eller bud Den blir solgt til fordel for en Ground Zero GZNA 2800XII, 2400w rms i 2ohm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Jeg har KW v.2 på touringen min selv, og den er helt enestående å kjøre, selv med svært lav profil. Rett og slett et fantastisk understell, selv om det koster en del i forhold til andre. Så du at du møtte meg like sør for Vingrom om onsdagen Julian? Touringen din virkelig lyste opp innimellom de andre triste og ordinære bilene du lå i følge med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 rååååå kasse!! regner med den gir lyd ifra seg ;)de kw v2 må de sveises? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 5, 2012 Share Skrevet September 5, 2012 Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå