NBCustom Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 Hvis du skal ha felger uten kant, så ville jeg sett litt på andre alternativer enn de der.. det blir for anonymt og trist etter min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-Kristiansen Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 Noen liker en litt "anonym" look på bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2012 Noen liker en litt "anonym" look på bilen.. Jeg gjør ikke det Men jeg syns det kunne se bra ut hvis hjulene evt spaces ut (hvis det trengs) med skikkelig dekkstrekk, og passelig senk. Men hvis de felgene ikke kler E34 noe særlig i virkeligheten så dropper jeg det. Skulle ønske bilen min var diamantscwartz eller calypsorot, da skulle jag hatt Rondell d58.. Men tror de blir "for stilige" for bilen min som er kjedelig en-sikts brilliantrot.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 Noen liker en litt "anonym" look på bilen.. Jeg gjør ikke det Men jeg syns det kunne se bra ut hvis hjulene evt spaces ut (hvis det trengs) med skikkelig dekkstrekk, og passelig senk. Men hvis de felgene ikke kler E34 noe særlig i virkeligheten så dropper jeg det. Skulle ønske bilen min var diamantscwartz eller calypsorot, da skulle jag hatt Rondell d58.. Men tror de blir "for stilige" for bilen min som er kjedelig en-sikts brilliantrot.. Øy!! Hallo der! Hvadda kjedelig farge?? Bare gi lakken litt pleie så blir den bra skal du se! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juli 10, 2012 Share Skrevet Juli 10, 2012 Har 8,5 og 10x18 felger til deg jeg med riktige innpresset;) framdekk er bra, bak må de byttes. Pris 4000. Breie ASA kantfelger (BBS-lisensiert). Minus er at ene felgen er ganske kantkjørt og at bakdekkene må byttes, et par hakk i den andre bakfelgen også, men derav rimelig pris. Ser bra ut på litt avstand! Send PM om du vil se bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2012 Øy!! Hallo der! Hvadda kjedelig farge?? Bare gi lakken litt pleie så blir den bra skal du se!Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Hehe syns nå det er finere med calypsorot, men gjør det beste ut av det Bilen er nylakkert på begge siden og frontfanger, og har vært inne til proff rubbing og polering osv med Meguiars. Så den er rimelig strøken og blank slik den er nå. Må bare få på M5 bakfangern min, må lakkeres først. Også må jeg få senkat kjerra og få tak i noen 18" eller eventuelt beholde de 19" jeg har i dag. Hvordan burde jeg lakke felgene (uansett om jeg kjøper nye eller beholder de jeg har)? Sort senter og blank kant? Noe rødt, eller hvitt, forslag? NB Custom har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2012 Knipsa litt bilder av nyvaska bil i dag og, denne gangen uten redigering og masse effekter (ulikt meg..). Burde jeg fjerne catkilleren eller hele greia? Hva syns dere? Har også tenkt å lakkere skjørtene røde. M5-bakfangern blir også rød helt ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ziroh Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Syntes faktisk cat-killern er litt rå Få inn no tåkelys og lakker helt ned så blir det bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 Skal lakkere helt ned når jeg får på M5 fangerne Tåkelys har jeg liggende. Mangler bare å få tak i frontfanger, men kan hende det blir schnitzer front eller noe også. Forlsag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Skal lakkere helt ned når jeg får på M5 fangerne Tåkelys har jeg liggende. Mangler bare å få tak i frontfanger, men kan hende det blir schnitzer front eller noe også. Forlsag? Ta noe som ikke alle har. ac schnitzer fanger går aldri feil m5 kit blir som å bruke steorider, ser flott ut men,når man ikke har skikkelige krefter under panseret føler jeg det blir litt "falskt" hvis du skjønner :/ Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 Enig med deg Crabfish, jeg er ikke spesielt fan av M på biler som ikke har noe med M å gjøre. Men kanalskjørtene fins det ikke penere enn. Jeg hadde gjerne gått for schnitzer bakfanger og, hadde det ikke vært for at jeg har en original M liggende. Si gjerne fra hvis dere vet om noe rimelig schnitzer fangere, foran eller bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Ville bytta framfanger og senket bilen + valsa så mye det går med de felga du har, så har du noe som skiller seg litt ut fra andre e34, resten ser bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2012 Bytter ut 285/35 dekkene med 235/35 neste helg, så da går det an å space ut litt bak tror jeg Og den skal senkes foran og byttes fangere på. Så jeg tror både du og jeg blir fornøyd Fikk forresten en fin, glinsende pakke i stad! Vet ikke hvorfor fargene ble helt ødelagte her, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 12, 2012 Share Skrevet Juli 12, 2012 Du har 285/35/r18? Dekk??? Jeg trodde 265 var breit på 10" brei felg skal ha det og 235 på 9,5" foran på acs felger Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2012 285/30 er det forresten. Også er det 19" Ser utrolig bra ut med 285 dekkene bak. Sitter jo 255/35 foran på 8,5" felg, der er det jo ikke normalt med mer enn 225/45. Men der ser de for breie ut også. Vil egentlig ikke ha så mye strekk, selvom jeg liker det på andres biler. Men, må bli det skal jeg få den slik jeg vil, så får bare håpe det blir bra. Hadde 225/35R19 9" felger rundt om, på 525i sedanen jeg hadde. Så blir vel omtrent samme strekken, med bare litt mer profil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå