Gå til innhold

Motor og girkasse revet løs fra girkasse- og motorfester

HenrikPalm
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Krashet for lenge siden, hadde bilen på veien i stad og synes ting ikke var som dem skulle. Fikk bilen på bukk og så at hele motoren har blitt skutt frem i krashet og dermed har mellomakselfester, girkassefester og motorfester blitt revet tvert av.

Nå lurer jeg på om dette er en voldsom operasjon å ordne? Motoren har flydd fremover og punktert radiatoren men den har jeg byttet. Akkurat nå er hele sulamitten kanskje 5-10cm forskjøvet fremover. Jeg har løftebukk, girkassejekk, elefantjekk og egentlig fullt utstyrt verksted, trenger bare å vite beste fremgangsmetode. Utrolig kjipt å finne ut av dette nå etter å ha byttet nært sagt hele fronten!

Setter utrolig stor pris på hjelp og svar :)

Henrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, men nå har jeg jo hatt ut mesteparten av motorrommet bortsett fra selve motoren. Ser jo såklart nå at div reimer og vifter opererer alt for nære hverandre, men krysser fingrene for at det meste som ellers er koblet til motoren er tålelig fleksibelt og har tålt en støyt :) Uansett, skal først få motor og girkasse på plass, så finner jeg vel ut etter mye knoting i det området om noe annet alvorlig har skjedd i samme slengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...