Robin L Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Hei. Skal på visning med senkesett med e38n. Da jeg godkjente e34n hos bt i kristiansund så.var høyden under bilen grei om man kom seg over bremsetesteren. Men! Jeg husket at jeg tok nedi her med e34n, og det er jeg redd glassfiber leppa mi ikke tåler... Er det evt noen bt i nærheten som ikke har slik tester man må over når.man skal inn i hallen deres? Eller er det like å bare skru opp bilen og skru den ned igjen etterpå? (blir feil høyde i vognkortet men)
D.Toft Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 jeg ville tatt av leppen, da den kan være kranglete, om eg ikke husker helt feil, så er det 7cm frihøyde som gjelder nå. og om du har justerbart senkesett, så regner eg me du har sjekket minimums høyden mellom senter felg og opp til hjulbue? står mål i tuv papirene om hva som er minimum. på min e39 med m5 fanger er det minimum 335mm fra senter felg til hjulbue, og jeg er ikke lav under.
Robin L Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Skrevet Mai 6, 2012 Hmm, da skal jeg finne fram papirene og ta en titt. Greit å sjekke det før jeg drar dit så jeg slipper ny kontroll og firhjulskontroll : ) Skulle gjerne ha tatt av leopa, men den er limt så de kan bli ett problem: / Er interessert om noen har en fanger å selge
D.Toft Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 å sjekke høyder er viktig jeg vil anbefale deg å legge deg 1 cm høyere enn minimums målet, og heller justere ned der du vil ha den når alt er godkjent og har hatt 4hjulskontroll. man endrer ikke SÅ mye på hjulgeometrien ved å senke den 10-15 mm til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå