nightking Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Hei! Har en veldig irriterende melding som kommer i displayet hver gang jeg starter bilen! Noen som vet hvordan jeg får vekk denne??
Yngvejos Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Den kan kodes bort med NCS expert. Litt info her: viewtopic.php?f=1&t=225173&start=0 Det er en 10 min jobb å kode det når man først har software og kabel på plass, så du får følge med i kodetråden om noen i området ditt driver med det. Hadde du bodd i nærheten sku jeg gjort det gratis for deg. Hvis du ikke er redd for å prøve selv, koster kabelen 200-300kr på ebay. Da kan du kode mye annet gøy i samme slengen.
bmwsel Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Det aller enkleste er vel å sette inn en DVD med kart....
Yngvejos Skrevet Mai 6, 2012 Skrevet Mai 6, 2012 Oops, så ikke bildet i stort format. Trodde det var snakk om disclaimeren som amerikanerene koder bort.
nightking Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Skrevet Mai 7, 2012 Jeg har en mp3 plate der jeg hører på. Så gidder ikke sitte med navigasjons DVDn inni der hele tida! har prøvd å sette den inn, for å fjerne beskjeden,men blir ikke borte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå