M-Tech Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Dobbelpost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 ja, har fått med oss de nå M-TECH !!! hehehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet Juni 21, 2012 Share Skrevet Juni 21, 2012 Oi! Hvordan gikk det til? Skal slette postene jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmern328 Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2012 Takk for tilbakemelding Ska få satt inn grilln i frontfanger og sote vinduene framme, trur det kan bli bra Sjøl syns jeg felgene er rå på den bilen værtfall i virkeligheten Ska se om jeg får gjort noe med den eksosen men baklyktene blir og skal vurdere M3 speil ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmern328 Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2012 Har fått på grilln og sott på "flaps" på frontfanger slenger ut parr bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå