Gå til innhold

Takk skal du faan meg ha!

trond67
 Share

Anbefalte innlegg

I andre land så må du lage plass , sånn blir det mere av her også .

Før i tiden hadde vi støtfangere ,nå har vi lakkerte plast deksler.

Ja, tror det blir mange reperasjoner av at bilene ikke har støtlister lengre. Har bytta mine flere ganger. Bare listene som har fått skade da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja det ordner seg nok. Parkerer rundt i byen hele dagen og prøver å finne de p plassene hvor bilen står litt for seg selv.Men bilen min har vist seg å være som syltetøy for sultne veps en varm høst dag. Ikke mindre en 4 ganger på et halvt år har den blitt ripet opp av kjøtthuer som bare stikker.

Var bare så ufattelig frustrerene å være vitne og ikke kunne gjøre noe.

Micro paint ordner saken så om en ukes tid er babyen strøken igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helvete når dette skjer... han er tydeligvis en dust men siden han først har stukket av fra det så tviler jeg på han gidder parkere på samme plass på en stund.. men han kan jo være hjernevasket..

om du vil gå dypt til verks så er jeg enig i kommentaren om å sjekke om det evt er et gatekamera som har fanget skiltnr..

Feige MOTHERFUCKERS asså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nasjonalteateret stasjon ligger veldig nærme og de har jo mange kameraer. Men Tror nok ikke en privatperson får tilgang til sånt. Jeg kommer nok til å legge tuern igjennom området en periode.

Hadde vært en sann glede og funnet den vogna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du anmelder det så kanskje du kan komme frem til noe? Du vet tidspunkt, du så hvor bilen kjørte og vet derfor overvåkningskameraer som har bilder av bilen. Dette vil jeg tro at politiet kunne sjekket ut.

Men igjen, hadde vel bare blitt henlagt pga bevisets stilling før de løfta en finger :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lær av meg..bulk i dører på jaggen og lakkskader i bakfanger. Oppripet panser og bakdør på audi. Skader i bakfanger og forfanger på sjuern og på ene sidedøra...

Man må bare lære seg å gi faen så lenge man parkerer i oslo sentrum på ute-parkeringer... trist og kjip hendelse selvfølgelig, men sånn er no livet i byen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo da som sagt ikke første gangen for meg heller. Men nå veit jeg jo litt om hvem synderen er så er det bare å håpe at bilen hans dukker opp igjen :evil:

Har flere kompiser også som tar turen innom området ved ujevne mellomrom.

Det er jo kjipt at man må akseptere sånt. Jeg mene vist noen stjeler lommeboka eller klokka di med vedi på flere tusen kroner hadde det fortsatt vært greit?

Det er jo det samme som i realiteten skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser problematikken din. men du legger jo heller ikke fra deg klokka eller lommeboka på gata?

Så lenge bilen står parkert ute på offentlige plasser så vil man risikere å treffe på en idiot som ikke bryr seg om andres eiendeler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi bare må være enige om og være uenige der gitt:)

For min del så kunne han like gjerne dytta borti meg på offentlig gate stjålet lommeboka mi sammtidig som han ga meg fingern og sa fuck you!!

Men har jo akseptert at det er jeg som taper pengene her og bestilt time til lakkering så bilen blir som ny.

Blir bare bonus vist vogna hans dukker opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bulker kommer hele tiden det. Folk er uforsiktig.. så er bare lære deg å drite i det

Er vel denne innstillingen,som det bare blir mere å mere av.Oi jeg lagde den ripa,jaja det ville blit merker i bilen uansett om det er meg eller andre,så er ikke så farlig.

Greit folk er uforsiktig/uheldig,men det går an å ta ansvar for sine egne handlinger.Er dette vi normenn lærer ungene våres,drit i andre å andres ting.Får jo sjokk,når folk viser hensyn i trafikken..

Kjipe greier trond67,håper karma slår tilbake på sånne folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...