plugg69 Skrevet Mai 7, 2012 Skrevet Mai 7, 2012 En kompis har en '06 118d som har begynt å knake og knirke bak.. Lydene framprovoseres når man vugger på den.. Hva kommer det av? Er det et kjent problem? Så liksom ikke for meg at det var et demperproblem...?
bcRichard Skrevet Mai 7, 2012 Skrevet Mai 7, 2012 Det er mest sannsynlig en kuleforing i bakstillingen. Også kalt ''knirkeforingen''. Ikke uvanlig på BMW dette.
Thunegutt Skrevet Mai 7, 2012 Skrevet Mai 7, 2012 Demperstopp-gummien som glir på støtdemperen blir tørr. Det er kommet en ny forbedret versjon av BMW, men du kan også helle et par dråper olje på den, så funker der en stund vertfall.
plugg69 Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Skrevet Mai 7, 2012 No spesiell type olje som er kjekk å bruke?
Kristoff Skrevet Mai 8, 2012 Skrevet Mai 8, 2012 Har et tilsvarende problem selv, venstre side bak. Men kan det være hvilken som helst foring i bakakselen? For sitter vell flere der, hvilken er mest sannsynelig? Må denne evt byttes da, eller kan den smøres likt som gummien på støtdemperen?
Kristoff Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 Jeg forsket litt på dette problemet, og fant ut at lyden kommer fra, eller i tilknytning til, det svarte vertikale staget med klistremerke på bildet. Hva er dette?
Kristiansan'årn Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 Er ikke det demperen? Sent from my GT-I9000 using Tapatalk 2
Kristoff Skrevet Mai 27, 2012 Skrevet Mai 27, 2012 Jo, det er det såklart. Tror kanskje ikke lydene mine kommer fra demperen alikevell, høres ut som tørr/gammel gummi som subber mot ett eller anna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå