babjorn Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Spørsmåle mitt,er det lov til å skrive ut godkjennings pappirer fra H&R sine sider,å bruke disse som godkjennings pappirer når jeg skal vise coliovers (senkesett).Har funnet pappirer som stemmer med nummere på demper/fjærer på H&R sine sider,men disse blir da på A4 ark å ikke gule ? Er det none som har gjordt dette å (ikke/har) fått noen problemer med godkjenning,eller har noe side med info? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Det er ingen problem å bruke utskrift av papirer. Jeg brukte utskrifter for å godkjenne hartge ombygning på e30en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2012 Det er ingen problem å bruke utskrift av papirer. Jeg brukte utskrifter for å godkjenne hartge ombygning på e30en. Det hørtes veldig bra ut,takker så mye Men regner med du var på Biltilsynet å godkjente ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Stemmer det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå