LiveFree Skrevet Mai 8, 2012 Skrevet Mai 8, 2012 Har sjekket litt rundt for å finne hvilken vei som er riktig for m-sport emblemet på felger.. Noen som vet helt sikkert hvilken vei som er riktig av disse to? Over senteremblemet som bilde 1 eller under senteremblemet som bilde 2. Skal sette på nye merker på mine nylakkerte felger til torsdag og vil sette de på på den riktige veien Bilde 1 Bilde 2
John Kr Skrevet Mai 8, 2012 Skrevet Mai 8, 2012 Ser jeg forskjell Sjekket dette opp mot noen kammerater på min bil angående dette - se nøye og se om dere ser forskjell - de fant ikke feilen. Bilen er like god å kjøre
bjalle Skrevet Mai 8, 2012 Skrevet Mai 8, 2012 Bilde 2 er som på orginal,men ingen vil legge merke til det uansett.
Alpejohn Skrevet Mai 8, 2012 Skrevet Mai 8, 2012 Orginal felg: Uorginale som jeg hadde: Håper det hjelper deg litt
LiveFree Skrevet Mai 8, 2012 Forfatter Skrevet Mai 8, 2012 Bilde 2 er som på orginal,men ingen vil legge merke til det uansett. Takk for svar! Var det jeg også tenkte var det riktige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå