BMW_OS Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Hei, jeg har en e34 Touring som jeg har tak-rails på. Lurer på hvordan jeg demonterer de for også lakke dem, i samme slengen lurer jeg på hvordan man kan lakke dem med våtlakk og få et greit resultat som holder Takk på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Hei, Jeg gjorde dette på min e34. Du må dessverre ned med taket på innsiden, siden de er boltet fra innsiden foran til bak. Det er en lett jobb, men tar noen timer og er en del plukk. Jeg pusset/skrapet mine. På med grunnene fra Biltema, og så spraylakket i tynne lag med boks fra biltema. Deretter klarlakk. Ble veldig bra. Skal se om jeg finner bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 lakk fra biltema blir ikke bra. basta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Ble bra på min bil, men den ble solgt et år senere. Så kan støtte å investere i litt dyrere lakk ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_OS Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2012 Tusen takk for svar ja, får prøve og ta de utav og skrape/pusse og deretter grunne/lakke. Jeg kjøper all lakk hos lakk-spesialisten. Har tilgang på sprøyte lakk. Men er skeptisk på om den vil få skikkelig heft i alu'et... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå