Årlie Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 Hei! Har sett meg ut en 2008 E91. Er det noe spesielt å sjekke på disse? Ifølge selger er den i god stand. Gått som firmabil siden ny, 230000km, alle servicer hos BMW.
Hawkon88 Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 Bremser, steinsprut, klikk-klakklyder i forstillingen, oljelekkasje, alt alt elektrisk fungerer. Det er MYE elektronikk på disse bilene! Eneste er at jeg ville vært betenkt å hatt en så ny bil med så høy kmstand. Den kan bli veldig tungsolgt for deg. Til sammenligning er min 08modell akkurat bikket 94000..
StigJ Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 Håper den går billig hva det nå enn er som sitter under panseret. For den var gått laaangt.... Nesten 60k i året. Nesten taxi det... Se om du kan få utskrift over reparasjoner/service hvis de har blitt tatt hos merkeforhandler. Mye god info der som kan avsløre. Min 318iT ´06 har gått 93.000km og har vært i daglig drift som bil nr. 1 de første 5 årene.
Årlie Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Skrevet Mai 9, 2012 Fin pris på den ja 2 liter bensinmotor under panseret (318) Skal være lite steinsprut, og har nettopp vært på service ifølge selger. Da bør det ikke være større feil med forstilling/motor/gir?? Er seff litt småjobb med bilen (rute, dekk+), men ser meget bra ut på bildene. Langkjørt, hovedsaklig på E18
unified Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 Det var mange kilometere gitt, og du bør egentlig sjekke alt av slitasjedeler. Det bør være en meget lav pris på denne. Anbefaler selvsagt at du prøvekjører den først. Du merker fort om den føles slitt eller om den er i brukbar stand. Du burde også hatt en NAF-test på den synes jeg. Kan være interessant for deg å lese denne om km vs. årsmodell: http://www.vg.no/dinepenger/artikkel.php?artid=10005446 Edit: Antar at du egentlig ikke ville dele linken til annonensen, men siden den var så lett å finne, så synes jeg likegreit den kan presenteres: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34785846 Det er et lav beløp, så sånn sett kan vel km forsvares.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå