spritmannen91 Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 er det noen nettsider som selger kompressor kit til min 320i ? har vert og hørt med ess-tuning de skal ha 40k men ebay har noe til 20k men vet ikke om det er noe bra og om alt av deler og ting følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Jeg hadde heller gitt bilen til ESS, da gutta VET hva de driver med. Og du har til og med garanti... Lettere å selge og i ettertid dersom du vil fjerne det. De andre kitene pleier å være universalgreier der du må sende inn bil for remap osv osv selv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spritmannen91 Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2012 Ess Here i come Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fekzen Skrevet Mai 16, 2012 Share Skrevet Mai 16, 2012 Om du får tag i hårdvara så kan jag göra anpassat program för kompressorladdning. Det är bara att berätta vilket setup du kör med och skicka boxen för omprogrammering till mig. Mvh// A.Fekzen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spritmannen91 Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2012 ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Mai 20, 2012 Share Skrevet Mai 20, 2012 Kunne tenkt meg presse i 520en min jeg og, men hadde kostet like mye eller mer enn bilen er verdt, i hvertfall hvis jeg skulle gått til ESS. De kan sakene sine, men prisene er mildt sagt høye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spritmannen91 Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Man får det man betaler for så å si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå