Chris_325iM Skrevet Juli 11, 2012 Share Skrevet Juli 11, 2012 Bilen er spesielt godt servet fra 06-11 av meg. (Km stand 207.000-271.000) Man fikk e36 med hk anlegg, men først på facelift. Org anlegget i denne mener jeg er blaupunkt. Høyttalere bak er byttet av meg i 07 da de gamle punkterte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Juli 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2012 Chris_325iM har gjort en god jobb med denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Juli 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2012 Bump Prisen diskuteres ved rask avgjørelse! Money talks. Ikke kontakt om du ikke har penger eller skal bruke opp tia mi med om og men, og ende opp med å bryte avtalte visningstider. Spar meg. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2012 Jeg er åpen for bud. Men det er såklart måte på hvor langt ned jeg går. Bud over tlf eller pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå