sandalius Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 Har endelig funnet ut hvordan jeg kan lese motortemeperaturen på min 120d siden det ikke er en egen måler for dette i instrumentene. Det som overrasket meg er at jeg uansett hvordan jeg kjører ikke får en motortemperatur på over 73 grader. Dette kan da ikke være normal driftstemperatur? Vet at det er termostat på EGR og på vanlig kjølesystem. Bør disse byttes? Noen som har vært borti dette før?
TRF Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 begynn med egr termostat, enkel å bytte, og rimeligere, samt normalt den som går istykker.
sandalius Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Skrevet Mai 9, 2012 Takk for rask tilbakemelding!! Har sett en "how to" guide på dette, er jo veldig enkelt, trenger vel ikke å lufte kjølesystemet heller tenker jeg? Legger en EGR termostat i bestilling tenker jeg:)
TRF Skrevet Mai 9, 2012 Skrevet Mai 9, 2012 Jeg anbefaler å lufte termostaten, veldig enkelt, skrue på toppen. Lykke til
sandalius Skrevet Mai 9, 2012 Forfatter Skrevet Mai 9, 2012 Takk for det Er fortsatt like overrasket over at du kan ta alle sånne ting på strak arm, supert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå