Rumenimu Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Heisann. Etter mye om og men har jeg bestemt for og beholde bilen litt til. Og det kommer oppgraderinger hver uke nesten. Så tengte og legge ut noen bilder, har ikke så mange bildene før jeg begynte og gjøre litt, men legger ut det jeg har =) slik så den ut når jeg kjøpte den, kjøpte fort sorte nyrer. ett vinter bilde Slik så den ut i vinter med vinter felgene på, er ACS leppe og endestuss(satt på når jeg kjøpte den) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 9, 2012 Share Skrevet Mai 9, 2012 Flott bil du har der ja ..behold lyktene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 jo takk for det, hva mente du med behold lyktene? ironi? Her kommer noen flere bilder etter litt vask og i litt bedre lys med tanke på farge =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 Så kom sommer felgene på: og lakkerte lister på fanger`n og M speil med power fold =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 Interiør bilder: Byttet fra org ratt til Sports ratt( var også ratt gir på det) satt inn alu ringer i instrument og m pedal sett samt M spot velur matter, men de synes ikke på dette bildet: Er også masasje i sete på fører siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 Ellers kan det nevnes at begge caster stagg i forstillinga, knirke foringene i bakstillinga er byttet. og Bremse skiver og klosser foran, bremsene bak komplett samt alle reimer osv på motor`n ble skiftet i fjor høst, så her er det bare og tute og kjøre Satt på M sport dempere foran for og få den "rett" stiv og 50mm supersport senkefjærer, var en god kombinasjon Er også byttet automat olje på BMW her på Hamar. Lørdag er M bakfanger og takvinger ferdig lakkert og klar for installasjon. Er bestillt Carbon emblemer på hjul, panser og bakluke. nye spredere med carbon deksler ACS dobbel endestuss Og sikkert no mer jeg ikke kommer på i farta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 Jo, så kom jeg på at jeg skulle sote rutene, da ble den seende slik ut: Så byttet jeg til mørke felger med crome kant: Har ingen bilder av bilen etter det ble senka, men det kommer =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 Da er 4 hjuls kontroll unnagjort. Tok noen kjappe bilder der man ser hvordan den ser ut nå: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2012 Da er tak/bakluke spoiler og M fanger på plass Slik ser det ut før og slik etter montering av spoiler`n/vinge`n M bakfanger`n samt lakkerte oppatt de midterste baklyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 12, 2012 Share Skrevet Mai 12, 2012 jo takk for det, hva mente du med behold lyktene? ironi?Her kommer noen flere bilder etter litt vask og i litt bedre lys med tanke på farge =) Mente at du ikke må bytte lykter er så mange som tar av e orange lykten og det er dumt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2012 Da er bilen satt til polering og full innvendig rens, blir spennede og se hvordan det blir =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2012 her er noen bilder ferdig renset og polert: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 Såg meget bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Mai 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2012 Tok ut cab`n en tur i går. Fikk den eu godkjent men mangler en god del. Er er 325 1993 om noen lurer. 19" Breyton felger Innvendlig er det m skinn med el justering samt den store kjøre computer samt armlene.. her er ett par bilder, må få en polering snart vet je =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Juli 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2012 Siden sist har det blitt litt mer oppgraderinger, feks, Carbon nyrer, spreder dekseler, navi enhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå