Eirik Viste Skrevet Mai 10, 2012 Skrevet Mai 10, 2012 Har for salg en M3 fanger bak som har noen skraper i lakken. I tillegg er det boret et lite hull på hver side i fangeren som var til lys. Hullene er lette å sparkle igjen. Fangeren har en liten bulk i den ene listen er litt på fangeren. Men dette fikses også lett siden fangeren må lakkeres. Fangeren er ellers helt uten skader og sprikker, og det er en fin diffusor på den. Selges for 500 kr ved henting i Stavanger. Sender ikke siden det er så mye styr å pakke inn en fanger og prisen er så lav. Fangeren har lister og bjelke. Har ikke sjekket enda om fangeren er original eller ikke. Diffusoren kan selges løst for 500 kr + frakt. Hilsen Eirik. 92 22 65 44.
plugg69 Skrevet Mai 10, 2012 Skrevet Mai 10, 2012 om du enda har den den 25. kan du jo vurdere å sende:D
Eirik Viste Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Skrevet Mai 10, 2012 Hei. Til denne prisen så sender jeg ikke. Tar sikkert 1 time å pakke den inn og levere til Posten. Da selger jeg diffusoren separat og fangeren går på søppelplassen. Pleier å være fleksibel, men det ser så mye styr å sende. Eirik.
phiskarn Skrevet Mai 10, 2012 Skrevet Mai 10, 2012 byr 600 inkl frak frakt for deffn skal til Os utenfor bergen.. kan evt hente med fergen fra stord..
Eirik Viste Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Skrevet Mai 11, 2012 Fikk ikke sjekket diffusorene i dag heller. Skal gjøre det i morgen. Hvis diffusoren er over 120 cm lang, koster frakten 265 kr med Posten. I tilfelle salg til Os, kan jeg sende den med Kystbuss. Da blir frakten billigere. Jeg får gi nærmere beskjed i morgen. Eirik.
Eirik Viste Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Skrevet Mai 13, 2012 Sjekket diffusoren i dag, og den er original om omtrent strøken. 2 lite synlige riper på undersiden som man ikke ser. Jeg vurderer om jeg vil selge for 600 kr inkl frakt. Blir ikke mye igjen når frakten er betalt. Glemte å måle lengden. Mulig den går under 120 cm. Skal høre med en annen kar som også har vist interesse. Eirik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå