tomsen Skrevet Mai 10, 2012 Skrevet Mai 10, 2012 Hei. Er det noen som har byttet ut sin kompressor på sin e61 og har den gamle liggende? Jeg er ute etter den fordelingsventilen som sitter på samme braketten som kompressoren, denne fåes kun kjøpt sammen med kompressoren. Så hadde blitt happy hvis noen har en liggende og kan selge den til meg. Problemet er at min bil synker ned på h side og det er mest sansynlig denne ventilen som feiler. Mvh Tomsen
Mariuse34 Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 Hvor "fort" synker den ned og gjelder dette nivåregulering på e39 og?
tomsen Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Skrevet Mai 13, 2012 Hvor "fort" synker den ned og gjelder dette nivåregulering på e39 og? Den synker ned over natten. Kan jo også være belgen, eller slanger også da. Ingen som har en utskiftet kompressor liggnede?
PenguiN- Skrevet Mai 14, 2012 Skrevet Mai 14, 2012 Det vanligste er å bytte hele enheten. Dette koster ca 10-12 000 m/deler hos BMW. Anbefaler uansett å bytte hele greia da dette er ett KJENT problem. Jeg byttet slangen bakover som var full av hull. dette hjalp ikke og kompressor måtte byttes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå