Østgaard Skrevet Mai 11, 2012 Skrevet Mai 11, 2012 Hei. Har en kollega som har et strøkent skinnintriør til salgs. Det har stått i en gammel chevy så vi er veldig i tvil om hvilken bil det kommer i fra. Ser ut som det kan stamme fra en e36 touring. Bakseta er nedfellbare, og delte. Seta er som nye, skal nesten ikke vere brukt. Han har også nakkestøtter, ellers kun det på bilde. Manuell justering.
Østgaard Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Skrevet Mai 11, 2012 Ser ut som det kan stemme det, takk for svar begge to
Eirik Viste Skrevet Mai 12, 2012 Skrevet Mai 12, 2012 Hei. Vet du om din kompis vil selge baksetene separat? Det er ikke så mye arbeid å sende bakseter med Posten. Framsetene passer både sedan og Touring. Og siden de er så fine. er det kanskje noen som vil kjøpe dem separat? Framsetene blir jo normalt mer slitt enn baksetene. Hilsen Eirik. 92 22 65 44.
Østgaard Skrevet Mai 12, 2012 Forfatter Skrevet Mai 12, 2012 Hei.Vet du om din kompis vil selge baksetene separat? Det er ikke så mye arbeid å sende bakseter med Posten. Framsetene passer både sedan og Touring. Og siden de er så fine. er det kanskje noen som vil kjøpe dem separat? Framsetene blir jo normalt mer slitt enn baksetene. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Hva ville du eventuelt gitt for kun baksete da? Selgest helst samlet
Østgaard Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Skrevet Mai 13, 2012 Samlet mener du vell? Hehe. haha, selfølgelig
Eirik Viste Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 Hei. Jeg kan gi 2.500 kr + frakt for baksetene. Jeg har selv sendt slike seter i en tom eske fra en stor TV. Får ofte tak i dette fra Elkjøp, Expert m.m. De kaster slike esker hele tiden. Du har ikke dørtrekk, så du selger ikke et komplett interiør. Framsetene brukes jo i sedan, og det er sikkert ikke vanskelig å selge slike flotte seter separat. De med sedan trenger jo ikke baksetene, og da treffer du en mye større kundegruppe. Eirik. 92 22 65 44.
Østgaard Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Skrevet Mai 13, 2012 Hei. Jeg kan gi 2.500 kr + frakt for baksetene. Jeg har selv sendt slike seter i en tom eske fra en stor TV. Får ofte tak i dette fra Elkjøp, Expert m.m. De kaster slike esker hele tiden.Du har ikke dørtrekk, så du selger ikke et komplett interiør. Framsetene brukes jo i sedan, og det er sikkert ikke vanskelig å selge slike flotte seter separat. De med sedan trenger jo ikke baksetene, og da treffer du en mye større kundegruppe. Eirik. 92 22 65 44. Eigaren tar konakt meg deg på tlf, så kan dere bli enige om noe der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå