Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har en kollega som har et strøkent skinnintriør til salgs. Det har stått i en gammel chevy så vi er veldig i tvil om hvilken bil det kommer i fra. Ser ut som det kan stamme fra en e36 touring.

Bakseta er nedfellbare, og delte.

Seta er som nye, skal nesten ikke vere brukt. Han har også nakkestøtter, ellers kun det på bilde.

Manuell justering.

032uixdu7yyt7d3uk673.jpg

21syhbbj07jkkt2c8wyn.jpg

2l1pk69w6euytxscenkg.jpg

ax4ke165uj5rn6whsdzh.jpg

smx3lliq85belf8s2u8f.jpg

0wztvjqdkx61bt9qdd7y.jpg

Skrevet

Hei.

Vet du om din kompis vil selge baksetene separat? Det er ikke så mye arbeid å sende bakseter med Posten. Framsetene passer både sedan og Touring. Og siden de er så fine. er det kanskje noen som vil kjøpe dem separat? Framsetene blir jo normalt mer slitt enn baksetene.

Hilsen Eirik. 92 22 65 44.

Skrevet
Hei.

Vet du om din kompis vil selge baksetene separat? Det er ikke så mye arbeid å sende bakseter med Posten. Framsetene passer både sedan og Touring. Og siden de er så fine. er det kanskje noen som vil kjøpe dem separat? Framsetene blir jo normalt mer slitt enn baksetene.

Hilsen Eirik. 92 22 65 44.

Hva ville du eventuelt gitt for kun baksete da? Selgest helst samlet :)

Skrevet

Hei. Jeg kan gi 2.500 kr + frakt for baksetene. Jeg har selv sendt slike seter i en tom eske fra en stor TV. Får ofte tak i dette fra Elkjøp, Expert m.m. De kaster slike esker hele tiden.

Du har ikke dørtrekk, så du selger ikke et komplett interiør. Framsetene brukes jo i sedan, og det er sikkert ikke vanskelig å selge slike flotte seter separat. De med sedan trenger jo ikke baksetene, og da treffer du en mye større kundegruppe.

Eirik. 92 22 65 44.

Skrevet
Hei. Jeg kan gi 2.500 kr + frakt for baksetene. Jeg har selv sendt slike seter i en tom eske fra en stor TV. Får ofte tak i dette fra Elkjøp, Expert m.m. De kaster slike esker hele tiden.

Du har ikke dørtrekk, så du selger ikke et komplett interiør. Framsetene brukes jo i sedan, og det er sikkert ikke vanskelig å selge slike flotte seter separat. De med sedan trenger jo ikke baksetene, og da treffer du en mye større kundegruppe.

Eirik. 92 22 65 44.

Eigaren tar konakt meg deg på tlf, så kan dere bli enige om noe der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...