mloen Skrevet August 5, 2012 Share Skrevet August 5, 2012 Er der noen plass der det står produsenten av fjærene og produktnummer så må de vel gå å søke det opp ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet August 5, 2012 Forfatter Share Skrevet August 5, 2012 Dette er ett merke / firma som er slutt en gang på 90 tallet. Så det er litt vanskelig. Men det skal være kvalitets deler. Beklagelig vis står det ikke noe om e12 /e28 i tuv papirene. Kun 628 - 635csi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet August 16, 2012 Forfatter Share Skrevet August 16, 2012 Bump, fortsatt dette til salgs. Den gule lykta er ferdigpakka å klar for sending, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sv-rober Skrevet August 17, 2012 Share Skrevet August 17, 2012 Kjøp di hves di passa e 28 518i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet August 18, 2012 Forfatter Share Skrevet August 18, 2012 Jeg vet fortsatt ikke om di passer da di kun er merket med ett nr og hvilket merke di er. Om du har orginal fjærer som du kan måle total lengde på og diameter så kAn jeg sjekke det oppmot di jeg har. Regner med det er en viss forskjell på e12 og e28 fjører. Så vis noen kan måle så kansje vi kan finne ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet Oktober 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2012 Bump, ingen som samler på gule orginal lykter her, eller trenger senkesett til vinter prosjektet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet November 16, 2012 Forfatter Share Skrevet November 16, 2012 Har dette liggende her enda, kom med bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2012 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2013 Opp, ingen som trenger orginal gul tonede hella høyre lykt e24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2013 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 Opp deler ligger her enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2013 Jeg tar me senkesettet til e30 meet. Om noen vil kjøpe det der, Det er også nå prøvemontert på en e28 og det passet perfekt. Det senker runt 35/40mm. Husk dette er kvalitets fjører og helt nye i eske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet September 1, 2013 Forfatter Share Skrevet September 1, 2013 Ingen som trenger disse gule lyktene? Jeg klarer ikke og kaste dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Et bilde jeg tok for mange år siden da jeg ikke hadde garasje å skru i.. Byttet dempere på min gamle E24 basert på E12. Som du ser på fjæra er den annerledes avsluttet i den ene enden, forskjellig fra senkesettet. Om dette har mye å si vites ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå