Skulebollen Skrevet Mai 12, 2012 Skrevet Mai 12, 2012 Ka e motorbetegnelsen på denne bilen? Har denne bilen 2 delt svinghjul? Er å ser på en 535 e 39, er rasling fra Motor/gir når den står i gir men er ikkje der Når clutchen er tatt inn. Ka kan dette vere? Litt klunking ved giring, spes. 2 gir, Gir spaken virker laus i andre gir.
Bimmerfører Skrevet Mai 12, 2012 Skrevet Mai 12, 2012 Styr unna!!!!!!!!! Her lageret i clutchen ferdig og kassa på vei til å rase, typiske tegn på at denne bilen bar blitt herjet med. At gearspken er eller kjennes løs ut i 2.gear, kan vel da bety at her har noen OFTE dratt hard og brutalt i spaken fra 1. til 2. gear og dette sikkert pga burning osv..... og når disse lydene du beskriver også er der er jeg sikker på mine påstander
Skulebollen Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Skrevet Mai 13, 2012 Takk for hjelp! Da blei denne styrt unna.
Tom K Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 Styr unna!!!!!!!!!Her lageret i clutchen ferdig og kassa på vei til å rase, typiske tegn på at denne bilen bar blitt herjet med. At gearspken er eller kjennes løs ut i 2.gear, kan vel da bety at her har noen OFTE dratt hard og brutalt i spaken fra 1. til 2. gear og dette sikkert pga burning osv..... og når disse lydene du beskriver også er der er jeg sikker på mine påstander Hvordan vet du at kassa er på vei til å rase ? løs spak kan være flere ting som feks dårlig gummioppheng til kassa eller slitte overføringer, raslinga er nok sikkert dårlig uttrampningslager men det koster ikke all verden , synes du kommer med litt for mange påstander om en bil du aldri har sett PS det er ikke min bil og jeg har heller aldri sett den
Skulebollen Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Skrevet Mai 13, 2012 Fikk beskjed av mekaniker via tlf at det godt kunne vere svinghjulet.. og om dette var 2delt ville det koste 20.000 berre delen. Siden selger ikkje har opplyst om dette ser eg på det som stor grunn til og bli skeptisk;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå