ProjectE39 Skrevet Juli 12, 2012 Skrevet Juli 12, 2012 På min 523iaT var det bensinpumpa i kombinasjon med gåen kamsensor som var problemet når den begynte å gå dårlig. Jeg har bytta bensinpumpe og den ble mye bedre etterpå. Hos meg kom og gikk problemet litt, før den plutselig en dag nektet å starte. Var det slik at du hadde byttet kamsensor til en original ny en? OEM kamsensorer virker i 9/10 tilfeller ikke på disse motorene. En kompis sparte 300 kr på å kjøpe Febi kamsensor, og bilen ble faktisk verre etterpå. Edit: Det var riktignok i en E36.
Mysemannen Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Skrevet Juli 13, 2012 På min 523iaT var det bensinpumpa i kombinasjon med gåen kamsensor som var problemet når den begynte å gå dårlig. Jeg har bytta bensinpumpe og den ble mye bedre etterpå. Hos meg kom og gikk problemet litt, før den plutselig en dag nektet å starte.Var det slik at du hadde byttet kamsensor til en original ny en? OEM kamsensorer virker i 9/10 tilfeller ikke på disse motorene. En kompis sparte 300 kr på å kjøpe Febi kamsensor, og bilen ble faktisk verre etterpå. Edit: Det var riktignok i en E36. Skal ta å få sjekka bensintrykket skikkelig. Bytta til en original brukt en ja, den som stod i kødda og ga feilkode. Hva mener du med at 9/10 oem sensorer ikke virker? Skriveleif?
ProjectE39 Skrevet Juli 18, 2012 Skrevet Juli 18, 2012 Skriveleif ja. 9/10 uoriginale sensorer funker ikke var det jeg mente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå