Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På min 523iaT var det bensinpumpa i kombinasjon med gåen kamsensor som var problemet når den begynte å gå dårlig. Jeg har bytta bensinpumpe og den ble mye bedre etterpå. Hos meg kom og gikk problemet litt, før den plutselig en dag nektet å starte.

Var det slik at du hadde byttet kamsensor til en original ny en? OEM kamsensorer virker i 9/10 tilfeller ikke på disse motorene. En kompis sparte 300 kr på å kjøpe Febi kamsensor, og bilen ble faktisk verre etterpå. Edit: Det var riktignok i en E36.

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
På min 523iaT var det bensinpumpa i kombinasjon med gåen kamsensor som var problemet når den begynte å gå dårlig. Jeg har bytta bensinpumpe og den ble mye bedre etterpå. Hos meg kom og gikk problemet litt, før den plutselig en dag nektet å starte.

Var det slik at du hadde byttet kamsensor til en original ny en? OEM kamsensorer virker i 9/10 tilfeller ikke på disse motorene. En kompis sparte 300 kr på å kjøpe Febi kamsensor, og bilen ble faktisk verre etterpå. Edit: Det var riktignok i en E36.

Skal ta å få sjekka bensintrykket skikkelig.

Bytta til en original brukt en ja, den som stod i kødda og ga feilkode. Hva mener du med at 9/10 oem sensorer ikke virker? Skriveleif? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...