mossing91 Skrevet Mars 20, 2013 Skrevet Mars 20, 2013 Nydelig kjøp! Alt stemmer, for mange av disse er diesel og automat desverre. Planer for bilen? Ikke at den trenger så mye når du allerede har et fint sett hjul og Mtech allerede på bilen.
///Simon Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Skrevet Mars 20, 2013 Planer for E92'en: Sorte nyrer ( bestilt fra bavaria ) Sorte sideblink lys Hvite/lyse blå led angeleyes sota bak lykter Xenon lys i grøftelys Sote bak og side ruter Einseman endepotte M-technik fot'pedaler og fot'hviler Tårnstag stiver foran og bak Bare og komme med ideer om andre ting og men tror ikke det er så mye mer jeg skal gjør med den!
mossing91 Skrevet Mars 20, 2013 Skrevet Mars 20, 2013 Høres helt riktig ut. Men du har ikke vurdert Facelift baklykter i steden?
///Simon Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Skrevet Mars 20, 2013 Bak lyktene jeg har sett på: http://gsbildeler.no/nettbutikk/vare/ti ... er/1711326 Hvordan er facelift lyktene iforhold?
mossing91 Skrevet Mars 20, 2013 Skrevet Mars 20, 2013 EDIT: Tok feil ang bytte av bakluke. Vet dog ikke om de er plug & play De ser hvertfall slik ut:
///Simon Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Skrevet Mars 20, 2013 Så veldig bra ut de!! Må finne ut om det er plug & play, vist det er de så blir det nok facelift lykter! Noen som hvet hvor man kan få kjøpt front lykter til E92? De har ikke på koed.no eller gsbildeler.no som jeg finner!
///Simon Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Skrevet Mars 20, 2013 Er det mulig og bare bytte angeleyes "ringene"?
mossing91 Skrevet Mars 20, 2013 Skrevet Mars 20, 2013 Du oppnår mye ved å kun bytte pærer. Hvis du vil ha sterkere lys, mer som på nyere BMW (F-serier) så må du bytte hele lykten, dette kan du bestille fra statene, eller sende ned dine lys for at de bygger om. Evt gjøre det selv. EDIT: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=739038 Linken over er til DIY ved bytte av AE på dine lykter. Her har jeg byttet kun pærer på min E90: Og her ser du hvordan helt nye AE ringer ser ut.
///Simon Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Skrevet Mars 20, 2013 Veldig fristende og kjøpe eller sende mine til statene da men på den andre siden så ser det veldig bra ut ved og bare skifte pærene og!
mossing91 Skrevet Mars 20, 2013 Skrevet Mars 20, 2013 Veldig fristende og kjøpe eller sende mine til statene da men på den andre siden så ser det veldig bra ut ved og bare skifte pærene og! Det er jo en viss prisforskjell også! Ville heller kjøpt pærer i første omgang, for å helle bytte AE senere. Så kan du heller bruke penger på andre mods enn så lenge. En Liten koffortlokkspoiler gjør seg veldig på den fine rompa på E92 synes jeg, eller CSL trunk som på den sorte jeg la til bilde over her.
///Simon Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Skrevet Mars 20, 2013 Jah, kan tenke meg te koster litt for AE!! Blir nok pærer til og begynne med også får heller AE komme senere i sommer kanskje! Har lyst på litt mer "blå" farge i xenon lysa på hele fronten, men ikke for blå men de kommer nokk litt senere det og. Har tenkt litt på 8000k i kjøre og fjern lys og 10 000k i grøftelys.
///Simon Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Skrevet Mars 20, 2013 Liten leppe på bagasjebrett glemte jeg og skrive ovenfor, men har planer for det og, kanskje CLS!
mossing91 Skrevet Mars 20, 2013 Skrevet Mars 20, 2013 10.000K kan nok bli litt mye lilla. Mine er 6500K og er ganske så hvite i virkeligheten. 8000K er det som er normalt for de som vil ha blåaktige. Den hvite bilen over her har 6500K. Dog må du passe på at dette er snuten ganske hissig på i Norge. Det nederste bildet er 8000K **
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå