steiskei Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 Er det tilfelle at ein ikkje skal skifte oljen på Automatkassa på E60 bilane? Noen som veit kvifor?
Reef89 Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 Ja, bør helst gjøre det ja. Hvorfor? ingenting varer evig Min ble helt ny og kjøre etter skift. Dyrt, men klart verdt det. Husk og bruk orginal olje!!
steiskei Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Skrevet Mai 13, 2012 Hvorfor var vel dumt spurt da, men på BMW vekstedet i Ålesund sier dei at skifta ein olje på automat kassa så fell garantien bort. for dei greier ikkje å få bort alt smuss som ein virvler opp ved skifting.
Reef89 Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 Hvorfor var vel dumt spurt da, men på BMW vekstedet i Ålesund sier dei at skifta ein olje på automat kassa så fell garantien bort. for dei greier ikkje å få bort alt smuss som ein virvler opp ved skifting. Jepp, men det er derfor en ikke gjør slikt arbeid på selve BMW .. Beste er og hive inn bilen innpå ett skikkelig verksted eller noen som driver med automatkasser. Det sies også at det bor skiftes på 100.000km, min var gått lengre, men jeg skiftet da kassen begynte og føle seg uvel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå