skrokkis Skrevet November 30, 2012 Skrevet November 30, 2012 Det stemmer, de er valset en god del du gjorde det etter at de var sveist på?
PM.Hagadøkken Skrevet November 30, 2012 Forfatter Skrevet November 30, 2012 Ja , etter de var sveist på, før de ble sparklet
PM.Hagadøkken Skrevet Desember 2, 2012 Forfatter Skrevet Desember 2, 2012 Hei og hå Da var en uke gått siden lakkering, og en generalvask er tatt i verksted ville ha det rent og pent før monteringen begynte i kveld har jeg fått inn bilen og satt den på bukker klarte ikke å dy meg, så måtte bare montere litt småtteri for å se hvordan det ble Morgendagen blir en spennende dag, med ny jobb, og monteringen starter for fullt
RoaldJ Skrevet Desember 2, 2012 Skrevet Desember 2, 2012 shitt.. her må jeg følge med fantastisk arbeid
Trond.S Skrevet Desember 2, 2012 Skrevet Desember 2, 2012 Oi, detta ser VELDIG bra ut Hva har du tenkt å gjøre med innerskjermer bak egentlig?
PM.Hagadøkken Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Skrevet Desember 3, 2012 Takk for det innerskjermene blir av glassfiber/plast, er så mye bedre om man skulle tatt en skjerm
Pedi Skrevet Desember 3, 2012 Skrevet Desember 3, 2012 Flott farge på E30... Merk: jeg er ingen fan av røde biler, men denne var fin!
volvobrage Skrevet Desember 3, 2012 Skrevet Desember 3, 2012 Gromt prosjekt! Har ikkje sett det før, men skal følge med her
Hardtop Skrevet Desember 3, 2012 Skrevet Desember 3, 2012 Meget imponerende arbeid! VAG fargen er en jeg siklet på da jeg drømte om UR-quattro, tror ikke det finnes noe rødere. Baklysa dine er ikke helt min stil, men så er jo jeg originaltulling. Følger med videre!
Christer Skrevet Desember 3, 2012 Skrevet Desember 3, 2012 Tips, lag de innerSkjermene solide, har blåst av breddere og og det som er i hjulhusene bak pga mangel på innerskjermer selv, så de er under konstruksjon, er mye fart i dekkslingser
///MoePower Skrevet Desember 3, 2012 Skrevet Desember 3, 2012 Merk: jeg er ingen fan av røde biler, men denne var fin! Likevel lakkerte du understellet ditt rødt? *Fyre oppunder*
Pedi Skrevet Desember 3, 2012 Skrevet Desember 3, 2012 Merk: jeg er ingen fan av røde biler, men denne var fin! Likevel lakkerte du understellet ditt rødt? *Fyre oppunder* *brann slukker* Som nevnt tidligere, alternativ der og da var gult og hvitt Men denne bilen ble fin, bra fargevalg...
PM.Hagadøkken Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Skrevet Desember 3, 2012 Tips, lag de innerSkjermene solide, har blåst av breddere og og det som er i hjulhusene bak pga mangel på innerskjermer selv, så de er under konstruksjon, er mye fart i dekkslingser Det blir solid nok lagd:) tåler det rallycross , tåler det alt ) Meget imponerende arbeid! VAG fargen er en jeg siklet på da jeg drømte om UR-quattro, tror ikke det finnes noe rødere. Baklysa dine er ikke helt min stil, men så er jo jeg originaltulling. Følger med videre! Vag fargen er hvertfall den knalleste jeg har sett, og det var akkurat det jeg ville oppnå Flott farge på E30... Merk: jeg er ingen fan av røde biler, men denne var fin! Er ingen stor fan av røde biler selv , men løpsbiler tar seg best ut i rød, syns jeg da
M3 Yngve Skrevet Desember 3, 2012 Skrevet Desember 3, 2012 Er så strøkent når alt er lakka samme farge Har fått sansen for røde biler i der siste, og tror nok det er en farge som kommer enda mere fremover
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå