Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og hå :)

Da var en uke gått siden lakkering, og en generalvask er tatt i verksted :) ville ha det rent og pent før monteringen begynte :) i kveld har jeg fått inn bilen og satt den på bukker :) klarte ikke å dy meg, så måtte bare montere litt småtteri for å se hvordan det ble :)

Morgendagen blir en spennende dag, med ny jobb, og monteringen starter for fullt :)

i07qexe6a2g8l2x8xaa9.jpg

ro0eyfabyjlmd2ktm384.jpg

Skrevet

Meget imponerende arbeid! VAG fargen er en jeg siklet på da jeg drømte om UR-quattro, tror ikke det finnes noe rødere. Baklysa dine er ikke helt min stil, men så er jo jeg originaltulling. :-)

Følger med videre!

Skrevet

Tips, lag de innerSkjermene solide, har blåst av breddere og og det som er i hjulhusene bak pga mangel på innerskjermer selv, så de er under konstruksjon, er mye fart i dekkslingser ;)

Skrevet
Merk: jeg er ingen fan av røde biler, men denne var fin!

Likevel lakkerte du understellet ditt rødt?

*Fyre oppunder* :D

*brann slukker*

Som nevnt tidligere, alternativ der og da var gult og hvitt :)

Men denne bilen ble fin, bra fargevalg...

Skrevet
Tips, lag de innerSkjermene solide, har blåst av breddere og og det som er i hjulhusene bak pga mangel på innerskjermer selv, så de er under konstruksjon, er mye fart i dekkslingser ;)

Det blir solid nok lagd:) tåler det rallycross , tåler det alt :)

)

Meget imponerende arbeid! VAG fargen er en jeg siklet på da jeg drømte om UR-quattro, tror ikke det finnes noe rødere. Baklysa dine er ikke helt min stil, men så er jo jeg originaltulling. :-)

Følger med videre!

Vag fargen er hvertfall den knalleste jeg har sett, og det var akkurat det jeg ville oppnå :)

Flott farge på E30...

Merk: jeg er ingen fan av røde biler, men denne var fin!

Er ingen stor fan av røde biler selv , men løpsbiler tar seg best ut i rød, syns jeg da :)

Skrevet

Er så strøkent når alt er lakka samme farge :applause:

Har fått sansen for røde biler i der siste, og tror nok det er en farge som kommer enda mere fremover :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...