PM.Hagadøkken Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Skrevet Desember 3, 2012 Var veldig i tvil en stund om jeg skulle lakkere den i grått under og inni, men nå som den er rød, angrer jeg ikke et sekund !
PM.Hagadøkken Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Skrevet Desember 3, 2012 Kveldens update! Montert litt, fjørbein, og litt div prøvde å montere dempere bak, noen med det nye drifte settet til k-sport som har hatt problem med innfestingen bak? Den skåla blir alt for stor så den går ikke opp i hullene.. Venter bare på litt saker fra AKG Motorsport nå uniballs bakre bærearmsforing foran, og justerbar camber/spissing kit
mxsondre Skrevet Desember 3, 2012 Skrevet Desember 3, 2012 Skulle ønske min var slik som din jeg må være artig og montere på et så rett og pent karosseri
thorbis Skrevet Desember 3, 2012 Skrevet Desember 3, 2012 er ikke montert opp ned de bak a? legg ut bilde av hele så kan jeg sammen ligne med det jeg har.
PM.Hagadøkken Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Skrevet Desember 3, 2012 Skulle ønske min var slik som din jeg må være artig og montere på et så rett og pent karosseri Er veldig godt å drive på et rent karosseri, men man blir ekstra redd for "monteringsriper" er ikke montert opp ned de bak a? legg ut bilde av hele så kan jeg sammen ligne med det jeg har. Det tviler jeg på, var slik de var da jeg fikk det, dessuten så vil jo da pinneboltene bli feil vei :s Koselig å høre folket liker det begynner å se fram til e30meet nå
Pernezz Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 Er rimelig sikker på at de bremseskivene foran er montert "feil" vei...
PM.Hagadøkken Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Skrevet Desember 4, 2012 Det er de nok ikke, for da blir det feil med skovlene i ventileringen
Pedi Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 Det er de nok ikke, for da blir det feil med skovlene i ventileringen Er jo en evig diskusjon om hvilken vei slissinga skal gå på skivene. Men det er skovlene som avgjør hele greia... Det virker på meg som om produsentene strides om hva praksis som er best mtp hvilken vei slissene skal gå...
Pernezz Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 Det er de nok ikke, for da blir det feil med skovlene i ventileringen Monterte 380mm K-sport på E46 M3 som gamle sjefen min hadde, og de skivene monterte jeg (og Pedi) i samsvar med hva dem var merket med fra K-sport. Hva er det som egentlig tilsier at det du skriver er den "riktige" veien?? Er ikke meningen å kverulere, men jeg bare monterte slik det var merket. Her har du et bilde:
SSM Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 Skivene forran er montert feil vei ja, og da tenker jeg på ventileringen som er innvendig i skiven. På K-Sport så går slissingen motsatt vei som skovlene inni skiven. Du ser det faktisk tydelig på bildet også. Cluet med de innvendige skovlene er at de skal kaste varmen ut fra senteret, de skal ikke hente inn luft. Ellers så ser dette skam bra ut, bortsett fra K-Sport bitene
PM.Hagadøkken Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Skrevet Desember 4, 2012 Skal ta en Nærmere titt da jeg kommer hjem, om jeg tar feil legger jeg meg flat Jeg har ikke noe negativt å si om k-sport, bare positive erfaringer
ZhilleN Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 Utrolig flott arbeid! her skal vi følge med
Pedi Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 På bildet ditt her Per Øivind, viser det tydelig at det du og Mr Larsen sier er korrekt. Jeg husker veldig godt at skivene var merket med hvilken side de skulle stå på (og at vi satt de korrekt på ihht til hva som sto på skivene). Så jeg blir litt forundret hvis det står noe annet på Hagadøkkens skiver (Les: at de står rett nå...) - siden det også er K-Sport...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå