Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kveldens update!:)

Montert litt, fjørbein, og litt div :) prøvde å montere dempere bak, noen med det nye drifte settet til k-sport som har hatt problem med innfestingen bak? Den skåla blir alt for stor så den går ikke opp i hullene..

powpkcciif7logznb2sa.jpg

drtgoo9t6shu1h22ef9k.jpg

zcsddzm362t0yxw1dmxo.jpg

41cg66plr4kybbtm8okg.jpg

2aq2gngkt6ix12s6tjk8.jpg

e86jt7d30065w9z7yy68.jpg

Venter bare på litt saker fra AKG Motorsport nå :) uniballs bakre bærearmsforing foran, og justerbar camber/spissing kit :)

Skrevet
Skulle ønske min var slik som din jeg :) må være artig og montere på et så rett og pent karosseri :)

Er veldig godt å drive på et rent karosseri, men man blir ekstra redd for "monteringsriper" :)

er ikke montert opp ned de bak a? legg ut bilde av hele så kan jeg sammen ligne med det jeg har.

Det tviler jeg på, var slik de var da jeg fikk det, dessuten så vil jo da pinneboltene bli feil vei :s

Koselig å høre folket liker det :) begynner å se fram til e30meet nå :D

Skrevet
Det er de nok ikke, for da blir det feil med skovlene i ventileringen :)

Er jo en evig diskusjon om hvilken vei slissinga skal gå på skivene. Men det er skovlene som avgjør hele greia... Det virker på meg som om produsentene strides om hva praksis som er best mtp hvilken vei slissene skal gå...

Skrevet
Det er de nok ikke, for da blir det feil med skovlene i ventileringen :)

Monterte 380mm K-sport på E46 M3 som gamle sjefen min hadde, og de skivene monterte jeg (og Pedi) i samsvar med hva dem var merket med fra K-sport. Hva er det som egentlig tilsier at det du skriver er den "riktige" veien??

Er ikke meningen å kverulere, men jeg bare monterte slik det var merket. :wink:

Her har du et bilde:

f8murgzzsjb8gham51fn.jpg

Skrevet

Skivene forran er montert feil vei ja, og da tenker jeg på ventileringen som er innvendig i skiven. På K-Sport så går slissingen motsatt vei som skovlene inni skiven. Du ser det faktisk tydelig på bildet også.

Cluet med de innvendige skovlene er at de skal kaste varmen ut fra senteret, de skal ikke hente inn luft.

Ellers så ser dette skam bra ut, bortsett fra K-Sport bitene ;)

Skrevet

På bildet ditt her Per Øivind, viser det tydelig at det du og Mr Larsen sier er korrekt. Jeg husker veldig godt at skivene var merket med hvilken side de skulle stå på (og at vi satt de korrekt på ihht til hva som sto på skivene).

Så jeg blir litt forundret hvis det står noe annet på Hagadøkkens skiver (Les: at de står rett nå...) - siden det også er K-Sport...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...