Sund.M3 Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 dette var flott arbeid, kommer til å bli en strøken banebil. følger med
PM.Hagadøkken Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Skrevet Desember 5, 2012 Kveldens økt er gjort, og her kommer updaten Har i kveld montert spylertank, oljecatchtank, gasspedal og pedalboks:) laget meg en plate under pedalboksen, så det ikke blir riper i gulvet, i for bedre gripp:) Har også sett litt nærmere på retningen på skivene, og folket hadde rett, de sto feil, så nå er de snudd Ting tar tid, men bruker heller en kveld ekstra for å få det slik jeg vil ha det, istedenfor å kaste det sammen
ZhilleN Skrevet Desember 5, 2012 Skrevet Desember 5, 2012 Fy søren så glossy alt er på denne! Ufattelig bra arbeid, følger med
ZhilleN Skrevet Desember 5, 2012 Skrevet Desember 5, 2012 Har ikke sett det før nå, men bra du har lagd stab stag til styringa, har sett flere ganger at folk sliter med at alt hopper og rister i en sladd, nettopp fordi de kjører på uten noen form for hjelp mot s.staget
PM.Hagadøkken Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Skrevet Desember 5, 2012 Godt å høre ! Det er de små tingene som gjelder vet du hvertfall for meg! Og jeg elsker detaljer Ang. Stabstaget laget jeg det pga gamlebilen min tålte ikke p bli brukt uten, så den sprakk opp, innbiller meg at dette hjelper mye
stensheim Skrevet Desember 6, 2012 Skrevet Desember 6, 2012 steike ta strøkent! dette blir en råbra banebil ja!
Pedi Skrevet Desember 6, 2012 Skrevet Desember 6, 2012 Det er de små tingene som gjelder vet du hvertfall for meg! Og jeg elsker detaljer Det er jo en fryd å følge denne tråden, gleder meg til nye updates! Detaljering er en dyd, og jeg koser meg når jeg ser arbeid som dette. Fantastisk...
PM.Hagadøkken Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Skrevet Desember 6, 2012 Kult å høre! artig at folk kommer med kommentarer, gjerne konstruktive!
PM.Hagadøkken Skrevet Desember 7, 2012 Forfatter Skrevet Desember 7, 2012 Noen som har tips til hva jeg kan gjøre med bremsene bak? Er på utkik etter noe jeg kan bruke, som bremser bra, er ikke intr. I monsterbremser, og ikke svindyrt heller noen som har et godt tips?
Dirty Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 Ksport bremser bra, ser bra ut og koster ikke sånn helt hausent mye
Kjellsen Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 Wilwood har jo noen f.eks : http://www.iemotorsport.com/bmw/E30-brake-kits.html
M3 Yngve Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 Hvor skal du gjøre av batteri da ? Lurt å ha det nede der det skal stå.!
PM.Hagadøkken Skrevet Desember 7, 2012 Forfatter Skrevet Desember 7, 2012 Hvor skal du gjøre av batteri da ? Lurt å ha det nede der det skal stå.! Hvis du ser helt til venstre på det bildet hvor man ser spylertanken ser du en brakett, der skal batteriet stå har satt det der pga best mulig vektfordeling og at jeg vil ikke ha det der hvis man skulle vært så uheldig å smelle inn i noe
|Ole| Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 Hvor skal du gjøre av batteri da ? Lurt å ha det nede der det skal stå.! Hvis du ser helt til venstre på det bildet hvor man ser spylertanken ser du en brakett, der skal batteriet stå har satt det der pga best mulig vektfordeling og at jeg vil ikke ha det der hvis man skulle vært så uheldig å smelle inn i noe Hmmm, den var ikkje dum. Eg stjele den eg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå