Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig hyggelig å høre! :) takk for det, er som jeg har skrevet før her, detaljer er noe jeg interesserer meg veldig for :) angående de klemmene er jeg helt enig i at de ikke bør være grønne, men er redd det skal flasse fort hvis de lakkeres, så planen er å bytte de ut med samme bare i aluminium :)

De klemmene får du jo i svart.

Hvilken diameter er det du har? Jeg kan se om jeg finner noen svarte her på jobb...

Fremdeles må jeg få berømme deg for nydelig arbeid. Du har mye flotte deler - for all del, jeg ser det, men blikkfanget mitt havnet på en deilig detalj: Dekselet over bensintanken... Om det er nytt eller opplakkert vet jeg ikke, men det ser nytt ut med nye skruer. Nydelig detalj...

Thumbs up!

Gjør man ? Det har jeg aldri sett før :) skal sjekke det opp jeg, føler at svart er mer riktig der :)

Takk for det, angående dekslet er det lakkert opp igjen, med nye skruer :) vurderte først samme farge som bilen, men så når den var lakkert svart at det var det eneste rette :) slike småting har så mye å si, hvertfall for min del :)

Skrevet

Svart deksel der var heeeelt rett. Bilens farge der blir for meg helt feil.

Du får svarte og grønne fra "Stauff", samt i tillegg blå fra Swagelok... Mener på at GS-Hydro også har grønne og svarte..

67hfuk11j9orydl167yu.jpg

42j9rocnirhel8oe8x2o.jpg

Diameter var forøvrig 40mm :)

Hmmm... Skal se hva jeg får tak i... Denne plattformen vi bygger nå har Øglænd (ETIN) som standard, så jeg må prøve å få tak i en instrumentrørlegger og se om han kan rote litt i noen hyller fra andre/gamle prosjekter...

Skrevet

Mini update her :)

Har vært sjuk de siste dagene så har ikke vært i verksted, men i kveld måtte jeg prøve noen felger jeg hadde liggende :)

Måtte space ut 10mm, da ble det perfekt :)

Disse hjula blir herjehjul, men de skal pulverlakkeres.. Usikker på farge! Noen forslag?

rkxg1p02u8a1tuxykqvy.jpg

lh6oxhyh9wn6py3g6v1l.jpg

Skrevet
blir det noen gromme utstillingshjul da ? det fortjener den :D

Tja tenker jo litt på det :) men vil ha noen som hører til stuket!:) 10x18 og 8x18 compomotive passer jo bra, da mangler jeg bare 2 10":) noen andre forslag ?:)

Hvorfor ikke prøve de slik de er nå?:-), men jeg har nå en forkjærlighet til hvite hjul på rød bil:-)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk 2

Vil prøve å få mitt eget preg på de :) har en liten forkjærlighet til hvite felger jeg også :)

Skrevet

Ble faktisk bra dette. Behold det slik. Jeg er vanligvis ikke fan av mørkt senter, men dette tror jeg kommer til å bli kledelig på en banebil. Håper du beholder bilen cleen uten typisk driftestuk på den 8) Lav og cleen, ikke noe klistermerke og slik? Plis?

Mvh

Håkon

Edit: Skriveleif, mente clean

Skrevet
Ble faktisk bra dette. Behold det slik. Jeg er vanligvis ikke fan av mørkt senter, men dette tror jeg kommer til å bli kledelig på en banebil. Håper du beholder bilen cleen uten typisk driftestuk på den 8) Lav og cleen, ikke noe klistermerke og slik? Plis?

Mvh

Håkon

Edit: Skriveleif, mente clean

Enig med deg :)

Målet er vel å få en clean bil med litt stance.. Men blir nok noen diskré merker fra noen gode samarbeidspartnere, som jeg er veldig glad for å ha! :)

Skrevet

Artig å høre :) er veldig artig å drive med et slikt prosjekt også, men neste gang blir det nok et chassie som er noen generasjoner nyere, men har en forkjærlighet for e30 :)

Har ikke blitt gjort så mye i det siste da jeg ventet på deler fra AKG, i

Og har vært en del kveldsjobbing. Men har fått i dashbord! Dette skal ut igjen for å sendes på flocking, men ville se hvordan det ble :)

50cf1c2vjbwfl7brjunf.jpg

diqthmju9lulrdxbit2j.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...