matsrh Skrevet Februar 6, 2013 Skrevet Februar 6, 2013 Helt rått! Må smøre meg med tålmodighet hvis ledningsnettet mitt skal se halvparten så bra ut hvertfall
|Ole| Skrevet Februar 6, 2013 Skrevet Februar 6, 2013 Jeg syns hvertfall sånn during og lyden hører hjemme på en banebil, når man sitter med hjelm og motoren på hører man lite av den likevel Det her veit du sikkert men med eingang du kjem deg ut på bana er støyen bortevekk, einaste man legger merke til er nye lyder om du er så uheldig att du får det
Dirty Skrevet Februar 6, 2013 Skrevet Februar 6, 2013 Jeg syns hvertfall sånn during og lyden hører hjemme på en banebil, når man sitter med hjelm og motoren på hører man lite av den likevel Det her veit du sikkert men med eingang du kjem deg ut på bana er støyen bortevekk, einaste man legger merke til er nye lyder om du er så uheldig att du får det Enig. glemmer vekk alt slikt. glemmer også å se på temp ++ må egentlig ha sirene i bilen om man mister oljetrykk osv
PM.Hagadøkken Skrevet Februar 6, 2013 Forfatter Skrevet Februar 6, 2013 Ja alt slikt blir borte, og slike lyder er uvesentlig for meg bruker en shiftlight som oljetrykkslampe, så den skal jeg nok få med meg:)
PM.Hagadøkken Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Skrevet Februar 10, 2013 Da er ledningsnettet til motor ferdig, mangler kun til instrumenter Har også fått sperra jeg kjøpte av Lars Kvissel, men så lurer jeg på om noen har forslag til et gromt baklokk som kanskje har litt bedre kjølekapasitet enn originalt.
Jørgen-A Skrevet Februar 10, 2013 Skrevet Februar 10, 2013 Er de 210 diff du ha kjøpt er e46 m3 lokket best.
PM.Hagadøkken Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Skrevet Februar 10, 2013 Er nok en 188diff, men syns det var litt merkelig det står preget inn i klokka "210"
M|Fjeld Skrevet Februar 10, 2013 Skrevet Februar 10, 2013 OM jeg husker riktig er z3m lokket mye brukt på 188 for kjøling
Bøen Skrevet Februar 10, 2013 Skrevet Februar 10, 2013 Har sett gjennom tråden, meget rått prosjekt. Må følge med her. Den manuelle dreiebenken i bakgrunnen så kjekk ut, Mazak Jeg er litt over middels interessert i Mazak ser du, jeg fikk nettopp min femte CNC-maskin i sist uke. Jeg driver Jæren Maskinering AS, så jeg har god tilgang på å lage deler. www.jaerenmaskinering.no
PM.Hagadøkken Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Skrevet Februar 10, 2013 Har sett gjennom tråden, meget rått prosjekt. Må følge med her.Den manuelle dreiebenken i bakgrunnen så kjekk ut, Mazak Jeg er litt over middels interessert i Mazak ser du, jeg fikk nettopp min femte CNC-maskin i sist uke. Jeg driver Jæren Maskinering AS, så jeg har god tilgang på å lage deler. http://www.jaerenmaskinering.no Mazak'en er god å ha ja:) snerten benk med bra nøyaktighet! når man har dreibenk vet man ikke hva man hadde gjort uten, det er hvertfall helt sikkert:) maskinering er gøy! Kanskje du får noen oppdrag av meg etterhvert , som er for de litt mer erfarne ! Ang diffen så ser det ut som det lokket kunne passet bra slik er diffen nå; Det jeg lurer på er hvorfor det står 210 på den når det er en 188 diff? Eller gjør det det på alle ? Har også kobla opp til bryterne på rattstammen der blir det spyler og visker
Dirty Skrevet Februar 10, 2013 Skrevet Februar 10, 2013 er ikke 210 diff det der, den er mye større en 188 diffen
Jørgen-A Skrevet Februar 10, 2013 Skrevet Februar 10, 2013 Z3 lokket passer på 188 diff ja. Men du bør lage sterkere oppheng på den. Brukker og sprekke den øra på lokket vist du har litt grep og effekt.
PM.Hagadøkken Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Skrevet Februar 10, 2013 Ja vet det er en 188 diff, men syns det var rart det sto 210 Ja har sett flere tilfeller av det men finnes det er baklokk som er lettere å lage det med ? Må evnt. Maskinere et selv kanskje
Bøen Skrevet Februar 10, 2013 Skrevet Februar 10, 2013 Er bare å maskinene et i en god alu plate. Da kan du lage med et øre på hver side.
BMW E30 325 Skrevet Februar 10, 2013 Skrevet Februar 10, 2013 det står jo ikke 210, men tallene "210" er midt inni et delenr på sju tall. ser fremdeles bra ut !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå