Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg syns hvertfall sånn during og lyden hører hjemme på en banebil, når man sitter med hjelm og motoren på hører man lite av den likevel :)

Det her veit du sikkert men med eingang du kjem deg ut på bana er støyen bortevekk, einaste man legger merke til er nye lyder om du er så uheldig att du får det ;)

Skrevet
Jeg syns hvertfall sånn during og lyden hører hjemme på en banebil, når man sitter med hjelm og motoren på hører man lite av den likevel :)

Det her veit du sikkert men med eingang du kjem deg ut på bana er støyen bortevekk, einaste man legger merke til er nye lyder om du er så uheldig att du får det ;)

Enig. glemmer vekk alt slikt. glemmer også å se på temp ++ må egentlig ha sirene i bilen om man mister oljetrykk osv :P

Skrevet

Da er ledningsnettet til motor ferdig, mangler kun til instrumenter :)

Har også fått sperra jeg kjøpte av Lars Kvissel, men så lurer jeg på om noen har forslag til et gromt baklokk som kanskje har litt bedre kjølekapasitet enn originalt. :)

Skrevet

Har sett gjennom tråden, meget rått prosjekt. Må følge med her.

Den manuelle dreiebenken i bakgrunnen så kjekk ut, Mazak :D

Jeg er litt over middels interessert i Mazak ser du, jeg fikk nettopp min femte CNC-maskin i sist uke. Jeg driver Jæren Maskinering AS, så jeg har god tilgang på å lage deler.

www.jaerenmaskinering.no

Skrevet
Har sett gjennom tråden, meget rått prosjekt. Må følge med her.

Den manuelle dreiebenken i bakgrunnen så kjekk ut, Mazak :D

Jeg er litt over middels interessert i Mazak ser du, jeg fikk nettopp min femte CNC-maskin i sist uke. Jeg driver Jæren Maskinering AS, så jeg har god tilgang på å lage deler.

http://www.jaerenmaskinering.no

Mazak'en er god å ha ja:) snerten benk med bra nøyaktighet!:) når man har dreibenk vet man ikke hva man hadde gjort uten, det er hvertfall helt sikkert:) maskinering er gøy! Kanskje du får noen oppdrag av meg etterhvert , som er for de litt mer erfarne :)!

Ang diffen så ser det ut som det lokket kunne passet bra :) slik er diffen nå;

5bxb65kt1wldyybqo8fl.jpg

n2wjhnpcvms7c6ac8n19.jpg

4xm9sfeqdns4v74s2f0j.jpg

Det jeg lurer på er hvorfor det står 210 på den når det er en 188 diff? Eller gjør det det på alle ?

Har også kobla opp til bryterne på rattstammen :) der blir det spyler og visker :)

rgc0t1c5udsuh2k5g3fk.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...