Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Blir veldig fort kroner ut av det ja :) blir kun slanger, synes ikke noe særlig om rør igrunn :)

Jeg er litt motsatt, liker best rør. Og de er jo også mer slitesterke. Gleder meg til mer bilder :)

Skrevet
Gratulerer med dagen fra oss i E30Meet teamet!! :)

Vi krysser fingrene for at vi får se denne på banen i Juni!! :)

Gratulere med dagen mister!! :)

Tusen takk for det :) blir altså hele 21 år i dag :) morsomt å bli husket på :)dagen kommer nok til å bli brukt i verksted med nye bremsedeler :)

De bremse klossene som følger med de fleste bremse sett, er dårlig. Er som å få nye bremser med bra klosser.

Jeg vet , kommer på performance klosser både foran og bak :)

Blir veldig fort kroner ut av det ja :) blir kun slanger, synes ikke noe særlig om rør igrunn :)

Jeg er litt motsatt, liker best rør. Og de er jo også mer slitesterke. Gleder meg til mer bilder :)

Hver sin smak :) når det gjelder slitesterke, så er nok jeg litt uenig med deg der :) stålomspunnen slange med nylon sies å være noe av det mest slitesterke , også syns jeg det set mye bedre ut enn f.eks kobberrør :)

Men bilen din er jo supergjenomført på alle måter, så det skjemmer ingen :)

Skrevet

21?

Damn, kunne jo vært guttungen min du jo (aldersmessig altså, tror ikke jeg vet hvem mora di er ;) )

Jaja, felles interesse har ingen aldersgrense... Imponerende arbeid du utfører, og det styrkes virkelig nå som jeg vet hvor ung du er...

Respekt!

Skrevet
Tøff kake :) Gratiss med dagen. Bare unggutten du jo :P

Ja likte den :) tusen takk for det:)

21?

Damn, kunne jo vært guttungen min du jo (aldersmessig altså, tror ikke jeg vet hvem mora di er ;) )

Jaja, felles interesse har ingen aldersgrense... Imponerende arbeid du utfører, og det styrkes virkelig nå som jeg vet hvor ung du er...

Respekt!

21 år ja :) Har vært med i verksted der pappa har bygd rallycrossbiler siden jeg var 3 år, har nok lært veldig mye av det! Han er veldig nøye, og har bygd mange biler, veldig glad for erfaringene jeg har fått derfra :)

Tusen takk for det, koselig å høre at folk syns det blir et greit resultat, gir mer motivasjon for å gjøre det i samme stil :)

Gratulerer med dagen, følger med i stillhet fortsatt. :-) (PS: Du har bursdag i rett måned iallefall.)

Tusen takk for det!:) godt å høre!:)

Gratulerer med dagen, ja! :)

At du er yngre enn meg hadde jeg ikke trodd, syns du gjør en bra jobb!

Tusen takk!:) er ikke så lett å anse alder inne her nei:) koselig å høre :)

Skrevet

Hadde ikke trodd du var 21 år...

Utrolig imponerende bygg hvertfall! Og når du i tillegg har muligheten til og stå i garasje og jobbe, gjør det saken 100 ganger lettere ;)

Skrevet
Du er 21 ja? Eg er spent på korleis bygga dine blir når du er 30 :P

Hehe, sikkert ikke like gromme som mange av andre bygg i Norge, er mange flinke der ute har jeg sett :) blir nok bare læregutt i forhold til de :)

Hadde ikke trodd du var 21 år...

Utrolig imponerende bygg hvertfall! Og når du i tillegg har muligheten til og stå i garasje og jobbe, gjør det saken 100 ganger lettere ;)

Takk for det :) klart at å ha et sted å stå hjelper veldig på, hadde ikke kunne bygget denne ute på gardsplassen, ikke jeg hverfall :)

Skrevet
Fikk litt flere deler i dag :) nå blir det gromt bremsesystem håper jeg :) alle koblinger er fra Fittings Of Norway :) kjøpte bremselysbryter som går på bremsetrykket, den beste løsningen syns jeg, og gummibelagte slanger så jeg slipper å ripe opp lakken :) koster å bygge bil merker jeg!!:)

[ Bilde ]

Gratulere med dagen!

Har Fittings Of Norway mer enn det som står i nettbuttikken?

Eller er det jeg som er blind... Finner ingen bremse deler der :P (banjo osv)

Skrevet
Fikk litt flere deler i dag :) nå blir det gromt bremsesystem håper jeg :) alle koblinger er fra Fittings Of Norway :) kjøpte bremselysbryter som går på bremsetrykket, den beste løsningen syns jeg, og gummibelagte slanger så jeg slipper å ripe opp lakken :) koster å bygge bil merker jeg!!:)

[ Bilde ]

Gratulere med dagen!

Har Fittings Of Norway mer enn det som står i nettbuttikken?

Eller er det jeg som er blind... Finner ingen bremse deler der :P (banjo osv)

Takk for det :)

Fittings Of Norway har så og si alt, tror neppe det er noen butikk i Norge som har bedre utvalg på Fittings enn de. Dessverre så er nettbutikken ikke helt ferdig enda, og derfor er det veldig lite av utvalget deres der, men hvis du ringer Morten på 982 03 942, så er han i verksted stort sett 24/7 og tar imot bestillinger :) han er også veldig behjelpelig med å designe systemer :)

Over til en liten update, blir ikke så

Mange bildene, så blir vel en litt kjedelig update , men blir ivrig å glemmer helt å ta bilder :) har laget de fleste slangene til systemet nå, og det er jo lekende lett !:)

cwweu5xk1qbuqtivc8p6.jpg

hcvkk8486ajxhz1z2nzx.jpg

Fant også et bilde av gamlebilen i dag, Savner tida med den, var en artig bil med s38 :)

74x5wenfbxxxb0lvhvus.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...