Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tiden nærmer seg jo for å ta firehjulskontroll, og med det lurer jeg på om noen har tips til hjulvinkler? Vet jo at det har alt med bane og vær, men et grunnoppsett hadde vært fint, er det riktige å gå ut fra originale vinkler? Tenker da på spissing, caster og camber.

Ingen??

Har du lyst at dekkene dine skal vare?

Skal du drifte eller banke rundetider?

Skrevet
Levetid på dekk er ingen hindring, skal prøve litt begge deler , men hjulvinkler til rundetider klarer jeg, er heller ute etter noen tips til et oppsett som funker når man skal drifte :)

Eg har ikkje tall til deg men mest mulig rette hjul bak for feste1, litt caster og negativ camber for sjølvoprettinga sin del...? M3 Yngve burde no kunne gje deg eit svar her :)

Skrevet
det grunnleggende er jeg klar over, men er ute etter de siste detaljene som utgjør den lille forskjellen :) Regner med at han kunne hatt litt å komme med her ja :)

Rekna egentlig med det att du viste om det der ja :)

Eg sjølv må prøve meg fram, har jo litt overdimensjonert caster...Blir spennande :P Hjulet er 1cm fra frontfanger :P

Skrevet

jeg har kjørt maks camber foran på d2 beina og suns det har funka bra på e30 med tung motor foran. nå har jeg ikke justert bakstillinga enda, men bør ligge på 1-2 grader negativ camber bak og nesten null i caster er det tipset jeg har fått for skrense kjøring med e30, mn som du sier er ikke sikkert det oppsettet passer deg eller bilen, så finn ei instilling som ser riktig ut og prøv deg litt fram.

Skrevet

Var å henta dashbordet mitt på flocking, og en Carbonplate i dag, slik ble resultatet av det :) jeg må si at flocking er rått!!

Dårlig bilder, men ble sent..

kkex62osjqkw1yzplpze.jpg

d59xe191npg0v0ovtemc.jpg

xfndg3049wnv87zwg8gj.jpg

Da er det bare å vente på de nye instrumentene jeg har bestilt , og montere de :)

Skrevet

Jeg fikk også flocka dash`n min der. Flink og hyggelig kar! :)

Blir alt komplett oppunder der? Altså de plast gatene, vifte osv? Litt spent på åssen du skal legge det opp da jeg en vakker dag skal gjøre det tilsvarende :D

Skrevet
Jeg fikk også flocka dash`n min der. Flink og hyggelig kar! :)

Blir alt komplett oppunder der? Altså de plast gatene, vifte osv? Litt spent på åssen du skal legge det opp da jeg en vakker dag skal gjøre det tilsvarende :D

Ja veldig trivelig han :)

Nei blir rent under dashen, satt bare inn de lufte"lukene" fordi jeg syns det blir penere med de i, eller å lage Carbonplate der.

Blir vanskelig med varmeapperatregister siden jeg har flyttet torpedo, men driver å tenker på en måte å få varmluft på ruta likevel..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...