evovrs Skrevet Mars 17, 2013 Skrevet Mars 17, 2013 Ser badass ut som den er Blir bra med ruter og siste deler på plass
PM.Hagadøkken Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Skrevet Mars 18, 2013 Takk for det, er ikke lenge før jeg skal lakkere resten av delene , ser frem til å få på dører skjermer og fangere
|Ole| Skrevet Mars 18, 2013 Skrevet Mars 18, 2013 Einaste eg kan sei er att eg synst 18" kan bli litt for stort på e30 men kem veit, kan bli bra det der du har jo inner 10er på alt Anna så
PM.Hagadøkken Skrevet Mars 18, 2013 Forfatter Skrevet Mars 18, 2013 for ett sykt bra smykke du har Takk for det Einaste eg kan sei er att eg synst 18" kan bli litt for stort på e30 men kem veit, kan bli bra det der du har jo inner 10er på alt Anna så Helt enig i at 18" er på grensa, men i virkeligheten kan den ikke sammenlignes med bilder, jeg personlig syns hjulene fyller ut skjermene perfekt, og bilen blir lav med store felger, det er stuket jeg liker hvertfall men kommer noen sett med 17" compomotive også , så da får vi se da hva som er penest
ZhilleN Skrevet Mars 18, 2013 Skrevet Mars 18, 2013 -1.5 camber ca, og 0-1+ caster Deretter kan du begynne og justere selv under kjøring, lurt og gjøre dette og se hva som passer deg best
johan-is Skrevet Mars 18, 2013 Skrevet Mars 18, 2013 stor inspirasjon dette prosjektet, utrulig godt jobbet og bilen ser rå ut. Håper og få sett denne på treff i sommer!
PM.Hagadøkken Skrevet Mars 19, 2013 Forfatter Skrevet Mars 19, 2013 -1.5 camber ca, og 0-1+ caster Deretter kan du begynne og justere selv under kjøring, lurt og gjøre dette og se hva som passer deg best Aha, det der kan jeg gå ut etter takk skal du ha stor inspirasjon dette prosjektet, utrulig godt jobbet og bilen ser rå ut. Håper og få sett denne på treff i sommer! Det er koselig å høre ! trivelig at det kan være til inspirasjon du får nok se denne på flere treff i sommer, skal prøve så godt jeg kan å få med meg det meste
Rogeren Skrevet Mars 19, 2013 Skrevet Mars 19, 2013 0-1 i caster... lykke til... vet dere hva caster er? Det er svingaksens helling bakover. Det er linjen ting (fjærbenet) svinger rundt... I alle fall, se for dere der den vinkelen er på bilen, altså en tenkt linje mellom bærekule og lageret i toppen. Måler du vinkelen denne heller bakover, har du caster... vanligvis 7-8 grader om jeg ikke husker helt feil... Hvordan vil dere få denne linjen til å peke rett opp, og fortsatt beholde hjulet i nærheten av hjulbuen/åpningen? Enten må tårnet flyttes langt fram, ellers må bærekulen langt bak... Noen som skjønner hva jeg mener? sent by me, with Tapatalk 2
PM.Hagadøkken Skrevet Mars 20, 2013 Forfatter Skrevet Mars 20, 2013 0-1 i caster... lykke til... vet dere hva caster er? Det er svingaksens helling bakover. Det er linjen ting (fjærbenet) svinger rundt...I alle fall, se for dere der den vinkelen er på bilen, altså en tenkt linje mellom bærekule og lageret i toppen. Måler du vinkelen denne heller bakover, har du caster... vanligvis 7-8 grader om jeg ikke husker helt feil... Hvordan vil dere få denne linjen til å peke rett opp, og fortsatt beholde hjulet i nærheten av hjulbuen/åpningen? Enten må tårnet flyttes langt fram, ellers må bærekulen langt bak... Noen som skjønner hva jeg mener? sent by me, with Tapatalk 2 Jeg går ut ifra at han mente 0-1 i tillegg på original caster:) sier seg selv at det ikke går med 0-1 i caster, den bilen ville blitt vond å kjøre
Rogeren Skrevet Mars 20, 2013 Skrevet Mars 20, 2013 Ja, de tåler fint opp i 10 grader... sent by me, with Tapatalk 2
ZhilleN Skrevet Mars 20, 2013 Skrevet Mars 20, 2013 0-1 i caster... lykke til... vet dere hva caster er? Det er svingaksens helling bakover. Det er linjen ting (fjærbenet) svinger rundt...I alle fall, se for dere der den vinkelen er på bilen, altså en tenkt linje mellom bærekule og lageret i toppen. Måler du vinkelen denne heller bakover, har du caster... vanligvis 7-8 grader om jeg ikke husker helt feil... Hvordan vil dere få denne linjen til å peke rett opp, og fortsatt beholde hjulet i nærheten av hjulbuen/åpningen? Enten må tårnet flyttes langt fram, ellers må bærekulen langt bak... Noen som skjønner hva jeg mener? sent by me, with Tapatalk 2 Jeg går ut ifra at han mente 0-1 i tillegg på original caster:) sier seg selv at det ikke går med 0-1 i caster, den bilen ville blitt vond å kjøre Ja stemmer det, ble litt feil skrevet av meg, beklager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå