Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Einaste eg kan sei er att eg synst 18" kan bli litt for stort på e30 men kem veit, kan bli bra det der ;) du har jo inner 10er på alt Anna så :P

Skrevet
for ett sykt bra smykke du har :)

Takk for det :)

Einaste eg kan sei er att eg synst 18" kan bli litt for stort på e30 men kem veit, kan bli bra det der ;) du har jo inner 10er på alt Anna så :P

Helt enig i at 18" er på grensa, men i virkeligheten kan den ikke sammenlignes med bilder, jeg personlig syns hjulene fyller ut skjermene perfekt, og bilen blir lav med store felger, det er stuket jeg liker hvertfall :) men kommer noen sett med 17" compomotive også , så da får vi se da hva som er penest :)

Skrevet

-1.5 camber ca, og 0-1+ caster Deretter kan du begynne og justere selv under kjøring, lurt og gjøre dette og se hva som passer deg best ;)

Skrevet

stor inspirasjon dette prosjektet, utrulig godt jobbet og bilen ser rå ut. Håper og få sett denne på treff i sommer!

Skrevet
-1.5 camber ca, og 0-1+ caster Deretter kan du begynne og justere selv under kjøring, lurt og gjøre dette og se hva som passer deg best ;)

Aha, det der kan jeg gå ut etter :) takk skal du ha :)

stor inspirasjon dette prosjektet, utrulig godt jobbet og bilen ser rå ut. Håper og få sett denne på treff i sommer!

Det er koselig å høre !:) trivelig at det kan være til inspirasjon :) du får nok se denne på flere treff i sommer, skal prøve så godt jeg kan å få med meg det meste :)

Skrevet

0-1 i caster... lykke til... vet dere hva caster er? Det er svingaksens helling bakover. Det er linjen ting (fjærbenet) svinger rundt...

I alle fall, se for dere der den vinkelen er på bilen, altså en tenkt linje mellom bærekule og lageret i toppen. Måler du vinkelen denne heller bakover, har du caster... vanligvis 7-8 grader om jeg ikke husker helt feil...

Hvordan vil dere få denne linjen til å peke rett opp, og fortsatt beholde hjulet i nærheten av hjulbuen/åpningen? Enten må tårnet flyttes langt fram, ellers må bærekulen langt bak...

Noen som skjønner hva jeg mener?

sent by me, with Tapatalk 2

Skrevet
0-1 i caster... lykke til... vet dere hva caster er? Det er svingaksens helling bakover. Det er linjen ting (fjærbenet) svinger rundt...

I alle fall, se for dere der den vinkelen er på bilen, altså en tenkt linje mellom bærekule og lageret i toppen. Måler du vinkelen denne heller bakover, har du caster... vanligvis 7-8 grader om jeg ikke husker helt feil...

Hvordan vil dere få denne linjen til å peke rett opp, og fortsatt beholde hjulet i nærheten av hjulbuen/åpningen? Enten må tårnet flyttes langt fram, ellers må bærekulen langt bak...

Jeg går ut ifra at han mente 0-1 i tillegg på original caster:) sier seg selv at det ikke går med 0-1 i caster, den bilen ville blitt vond å kjøre ;)

Skrevet

Jeg går ut ifra at han mente 0-1 i tillegg på original caster:) sier seg selv at det ikke går med 0-1 i caster, den bilen ville blitt vond å kjøre ;)

Ja stemmer det, ble litt feil skrevet av meg, beklager :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...