Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for alle fine ord!:) gleder meg også til den er ferdig, da blir det bare kos:)

Hatt litt kvalitetstid i dag!:)

rrk6tlhgmg7if6i309fj.jpg

Ellers kan jeg bekrefte Tunap Norge som ny samarbeidspartner, gleder meg til å bruke deres produkter i 2013 sesongen!:)

De har veldig mye bra produkter til bil, noe jeg ser på som svært bra!

Ta en titt på http://www.tunap.no

God påske!:)

• 2 weeks later...
Skrevet

Dette blir så rått, er farlig bra gjennomført, jeg skal i allefall ikke stå på sia denne her med min :lol:

Skrevet
Dette blir så rått, er farlig bra gjennomført, jeg skal i allefall ikke stå på sia denne her med min :lol:

+1!!!

Skrevet

+1!!!

Dere får satse på frakjøring :) Men det spørs om ikke det kan bli et problem også, har trua på denne 8)

Skrevet

+1!!!

Dere får satse på frakjøring :) Men det spørs om ikke det kan bli et problem også, har trua på denne 8)

Tror jeg også blir et problem, bedre å ligge lavt :mrgreen:

Skrevet

Tror jeg også blir et problem, bedre å ligge lavt :mrgreen:

Blir ikkje så lavt hoss meg skjønna du, orka ikkje subbing og frakjøring er ikkje aktuelt da eg trur denna karen har litt rally erfaring. Da er det sjeldent man klare å satse hardt nokk til att man ser dei forsvinne bak deg :P

Skrevet

Morro å høre dere har troa :)! Men håper virkelig at dere kan stå ved siden av, hva er vel bedre enn ei rekke med gamle BMW'er?:) synes byggene deres ser veldig bra ut!:)

At dere kjører ifra meg er det stor sjans for, men skal hvertfall gi dere en fight, jeg kommer ikke til å legge meg bak for å se på all morroa, denne skal brukes for det den er verdt :)!

• 3 weeks later...
Skrevet

Her er det lenge siden update! Kommer en liten en, har ligget på latsida lenge, rallycross-sesongen er i gang og det er mindre tid til andre prosjekter! Men har fått på litt Carbonplater rundt omkring!

ckx79cickm2ccyzvkxyg.jpg

kjmu6pou97vr7x0sm7g9.jpg

Kommer nye målere i posten i morgen, gleder meg til å montere de!:)

Driver å tilpasser fronten før lakkering, samt lager litt Carbonplater i front for å lede lufta inn i kjølere :)

6qn56d832i3qo660o8ue.jpg

Skrevet

Bare og ta av seg hatten :applause:

Alt er så gjennomført og strøkent! sitter her og ler litt for meg sjøl

for at dette er så rått! :D

Skrevet
Bare og ta av seg hatten :applause:

Alt er så gjennomført og strøkent! sitter her og ler litt for meg sjøl

for at dette er så rått! :D

Takk for det, koselig å høre :) prøver å gjøre alt så nøye som mulig, og bruker heller en kveld ekstra for å få det slik jeg vil :)

Er fornøyd med bilen så langt, har vel kommet til det stadiet at jeg synes motoren skjemmer resten av bilen, men den blir ikke sittende der for alltid, neste år blir det nok en annen :)

Kor kjøper du di tynne karbon platene?

De kjøper jeg hos Lars Morten Berntsen ( composit.no )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...