Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sitti lest heile tråden din no du Compomotive lover'n ;)

Gjennomført bra arbeid du gjer. Så bi moro sjå denna her ferdig :)

Hehe, ja har nok en liten forkjærlighet for de:) Godt å høre, blir godt å bli ferdig:)

Keskin felger blir det nok aldri på denne:)

Mitt råd er kjøp speedline eller compmotive med en gang, de tåler juling og ser bra ut, ja de koster litt mer, men er mye lettere og bedre enn andre :)

Vekt har mye å si når det skal på en Banebil:)

Har det selv på min og angrer ikke på det :)

Speedline blir det ikke, blir flere compomotive isåfall, men er dyrt å kjøpe compomotive til felger bak, da man ofte trenger noen:)

trenger ikke bytte bærearmer bak. er bare og handle e30 m3 nav og lager. passer rett i armen de ;)

Aha, det skal jeg sjekke opp litt :)

bygger du en e30 til på bestilling? hehe :D

detta er fantastisk gjennomført!!

lenge til den skal benkes da?

Hehe, er mye arbeid, heldigvis ikke så mye igjen:) synes du har en rå e30 jeg, trenger vel ikke en til? :) hehe

behovet for å benke den er ikke der, for den er mappa, men hadde vært morsomt med en tur i benken likevel:)

lenge sia oppdatering nå pålern :wink:

er lenge siden, har skjedd lite i det siste, men framover nå bør det skje litt:)

• 3 weeks later...
Skrevet

sinnsykt bra arbeid du gjør! sett gjennom hele tråden nå!

Jeg har også et par spørsmål angående hvilken 325 mellomaksling du bruker mot 525tds kassa og hva som er gjort med den? Og hvilket utløserlager bruker du mot m20 motoren? Driver å skal montere lik girkasse på e30 m20b25 banebil skjønner du.

på forhånd takk, mvh Jonas

Skrevet
blir det noe e30meet på deg el ?

Ser dessverre mørkt ut for det, venter fortsatt på deler som er i bestilling , og reiser til utlandet nå på tirsdag, kommer hjem onsdag før e30meet, hadde jeg fått delene og ikke reist. Hadde jeg nok klart det ! Men ser det viktigere og ikke herke det sammen, og heller gjøre det ordentlig.

Har endelig fått lakkert resten av delene, var veldig mye arbeid på de for å få det bra, men alt med dette er vel mye arbeid? Slik ble det hvertfall, flere bilder kommer da det er montert..

Klar for lakk

ef4yzjoip2h80h8dvbz7.jpg

Første del lakkert

jnr1qtusrgngpqdqzg67.jpg

Noen av delene, resten sto fortsatt i tørka:)

okw8pyuzhwpc5fiwqhnl.jpg

Venter også på carbondeler fra ACM-AB, gleder meg til de kommer, noen som har erfaring fra de?

Skrevet

Denne er så perfekt og strøken! Bra du gjør det strøkent, enda morsommere og kjøre rundt bana med en strøken bil enn en hæv som alt henger halv 2 på :)

Blir artig og se denne rundt banene etterhvert :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...