Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsjjj...

Har en innrømmelse å komme med her nå - som sitter rimelig laaaangt inne.

Etter forrige kommentar om takluke i E30, gikk jeg opp og dusjet de 2 minste ungene. Leggetid.no

HELE tiden jeg styrte på der oppe satt jeg å tenkte på hvor flott den bilen din er blitt, og jeg som er sååå ferdig med E30 egentlig...

Ta det som du vil, men for meg er dette tidenes positive kommentar.

Godt jobbet, du har en nydelig bil.

Skrevet
fysj bort med chromlistene :P blir knall detta. gleder meg til og se den på våler!

Regner med det IKKE forblir slik...

Skrevet
Æsjjj...

Har en innrømmelse å komme med her nå - som sitter rimelig laaaangt inne.

Etter forrige kommentar om takluke i E30, gikk jeg opp og dusjet de 2 minste ungene. Leggetid.no

HELE tiden jeg styrte på der oppe satt jeg å tenkte på hvor flott den bilen din er blitt, og jeg som er sååå ferdig med E30 egentlig...

Ta det som du vil, men for meg er dette tidenes positive kommentar.

Godt jobbet, du har en nydelig bil.

Hehe, jo takk for det!:)! Slike kommentarer hjelper veldig på for å få bilen ferdig!:) jeg syns det er VELDIG mye e30 der ute nå, men synes jo også de er fine, derfor må man prøve å bygge noe ut av det som ikke alle andre har :) så takk så

Mye for det!:)

fysj bort med chromlistene :P blir knall detta. gleder meg til og se den på våler!

Regner med det IKKE forblir slik...

Som sagt i forrige. Innlegg er det noe som mangler ennå, chromen skal bort!:) har bare ikke blitt prioritert enda :)

Skrevet
Enig med Pedi, den hadde ikke vært like tøff uten takluke som den er nå! :wink:

+ 1 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...