Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var første turen på bane gjenomført med denne! Reiste til Våler fredag kveld, så satt vi å tok noen pils og kosa oss på kvelden,

cz6k43iyww2kqb1eo5x4.jpg

Fikk testa bilen litt, syns den går godt, slapp fint 5.gir med gasspådrag med 18" hjul :) slet dessverre med et lokk til ekspasjontanken som gjorde at det ikke ble så mye kjøring!

si0jx9lf7b1o551rhgdo.jpg

45dyzg0v58zl90yj3urg.jpg

Ferdig avlasta på veien hjemme

wqupjzzkaj8g0kpl6lpg.jpg

Ser nå ut til at problemet er løst, så da satser vi på rudskogen om 2 uker! :)

Vaskedag i dag gitt :)

fcc5uhr8z9rjhvrwo1ou.jpg

Fikk også varer fra samarbeidspartneren Tunap her om dagen, dette kommer godt med :)

jhwve0aa67y0v329d920.jpg

Håper det går bra at jeg har lånt noen bilder :)

Skrevet
Skam feit bil Pål Marius :) Like tøff var den i virkeligheten! Artig å hilse på deg også :)

Takk for det, hyggelig å høre!:) morsomt å hilse på deg også, og ikke minst se deg kjøre :) brukte bilENE du:)

Vært på rallycross i helga, så har ikke fått gjort noe med bilen, men på tirsdag skal den på Intex bilpleie å få kjenne litt på Meguiars produkter :) skal også prøve å komme en tur i benken før jeg reiser nedover på gatebil torsdag:)

Skrevet

Fått fiksa problemet med ekspansjons lokket?? Synd å sei det men eg monterte vag tank fra t5, da ordna det seg her...

Skrevet
Håper jeg har fått fikset det, har prøvd den litt og virker som problemet er borte , men er i hovedsak derfor jeg vil i benken! Slet du med det samme?

Ja eg sleit med det samme, først med originale tanken, så prøvde eg ein volvo sak men den var jo berre verre. På våler i 2012 skrudde vi ein pose imellom tank og lokk, da kunne eg kjøyre uendelig uten problem med kjøling og vann sprut, tross 30 grader i skyggen...

Men det løysinga varte jo ikkje evig, vann spruten stod plutselig i køa ut på bana på Rudskogen Juli 2012, Jaas stod rett bak med E21 sin, rimeleg flaut :P

Da bytta eg til Transporter T5 tank, har gått bra sida...

Skrevet
Håper jeg har fått fikset det, har prøvd den litt og virker som problemet er borte , men er i hovedsak derfor jeg vil i benken! Slet du med det samme?

Ja eg sleit med det samme, først med originale tanken, så prøvde eg ein volvo sak men den var jo berre verre. På våler i 2012 skrudde vi ein pose imellom tank og lokk, da kunne eg kjøyre uendelig uten problem med kjøling og vann sprut, tross 30 grader i skyggen...

Men det løysinga varte jo ikkje evig, vann spruten stod plutselig i køa ut på bana på Rudskogen Juli 2012, Jaas stod rett bak med E21 sin, rimeleg flaut :P

Da bytta eg til Transporter T5 tank, har gått bra sida...

støtter ole på denne har samme vag tank på min å har null problemer :)

Skrevet

er greia at lokket slepper ut kjøleveske på trykk? for det gjør min også (m50B25 turbo). jeg har alu radiator og alu ekspansjonstank med lokk fra usa. men ved mye gassing griser den til motorrommet. hvordan ser den tanken fra T5 ut?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...