Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selges kr 60 000,- med felger på bilde. Kan følge med GS monza 18" for en ekstra slant. Disse er mer eller mindre splitter nye sammen med dekk, er knapt kjørt noen hundre km

Bilen er nylig EU-godkjent, har fullt servicehefte og er påkostet ca 20 000kr i 2012. Alle kvitteringer medfølger.

Denne bilen kan ikke sammenlignes med 520i. 523i er egentlig den samme motoren som 525i, men med andre kamaksler som gjør motoren mer bunnsterk enn 525,(en hærlig kombinasjon med automatgir) men selvfølgelig litt mindre toppeffekt.

Utstyr:

Aircondition

Avblendbart speil

Varme i utv.speil

Skinnseter

Elektrisk rullegardin i bakruten

Facelift-kopi lykter

Hvite blinklys i framskjermene

6-cd skifter

5000k pærer i grøfte-, nær- og langlys

LED-skiltlys

Nye typen skilt

Automatgir (steptronic, kom på -97modellene)

Takluke

Shadowline (svarte lister på dører, front-, bakfanger og over vinduene på siden)

Se diverse bilder for sommerfelger. (17" m5 replica)

Historikk:

Bilen ble importert til Norge i -99, og har fra da til 09 vært i eige av en kvinne i 40 årene som har fortalt at den har blitt vasket og polert gjevnlig. Bilen fremstår som pen i lakken, og uten rust. Vognkort fra forige eier medfølger.

Etter hun har den vært i eige av en her på forumet, han hadde den i 2 år.

Jeg har hatt bilen i noen måneder(kjørt lite i mitt eige), men da planen var å style denne fra sine orginale deler og jeg ikke har penger som strekker seg så langt må jeg lete etter en litt billigere bimmer.

Bilen framstår nå som meget bra både teknisk og kosmetisk.

Deler som har blitt byttet sist;

Bremseskiver og klosser rundt hele bilen,

bremsesko etc. til håndbrekk, nye stabstag framme,

Nye fjær framme

Ny bærearm

Indre styreledd

Ny termostat

Ny startmotor

Firehjulskontroll

Vindusviskermotor

Topplagre bak

Vindusviskere

Med mer.

I tillegg er det byttet ut lydpotte, i en rustfri variant fra Simmons. Dette ble gjort for å framheve den pene rekke 6'er lyden bmw er så kjent for, samt og få et litt sportsligere utseende på bilen da den fortjener det.

Bilen står i dag med DEPO, Facelift kopilykter, men disse kan byttes ut i de orginale orange da de følger med.

Dette er et PENT og godt vedlikeholdt eksemplar av denne bilen, som er påkostet mye i den senere tid, noe som skal bety masse kjøreglede i tiden framover.. Bilen er nettopp passert 175 000 km.

Ring/sms meg gjerne med videre spørsmål.

Ta kontakt pm eller tlf. 95770134

f4rdk10zg2w9oor31otd.jpg

p7h7d7j0jpp9kepksgrv.jpg

b0mzk6ijm2irjoflhdiz.jpg

hhdusjfqe2xyy68uyzgk.jpg

jw20lns0fe269i1q7naz.jpg

hoguqlzhcw9frvw3z571.jpg

kmoozmr8kwbwzhfm7txu.jpg

///Frank

Skrevet
er det bare jeg som er uheldig å ikke kan se bildene?

Jeg har ingen problem med å se dem verken hjemme eller på jobb, så forhåpentligvis er det kun deg.. Om det kan være av interesse kan jeg sende på PM også.

/Frank

Skrevet
Du snakker om billigere bimmer, hvilke typer er du interessert i? Innbytte aktuelt? :)

Innbyte har ingen jeg kjenner hatt noe god fortid med, så ser helt å selge. Men om det skal i det hele tatt være aktuelt så en E46(lite sannsynelig at det er så mange som vil bytte med dette, men hey.) Ser helst at jeg får penger, en skikkelig bimmer kjøper jeg heller i senere tid når jeg har bedre råd.

//frank

Skrevet
Villig til å bevege deg ned mot 50.000?

Beklager, det kan jeg nok ikke.. Prisen er jo alt god for dette eksemplaret er det ikke det da? ;)

Men om jeg ikke får noen interesse innen neste lønning så bærer det på å beholde, mekke den etterhvert å ha den noen år! :)

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...